خانهاخبار
سری آیفون 14 با نمایشگر حفره‌دار برای دوربین سلفی همراه خواهد بود!

سری آیفون 14 با نمایشگر حفره‌دار برای دوربین سلفی همراه خواهد بود!

به نظر می‌رسد اپل قرار است برای نسخه‌های پرمیوم پرچمدار نسل بعدی خود ناچ دوربین سلفی را به کامل حذف کند.
۱۴۰۰/۹/۱۸

در حالی که در اپل در حال حاضر با مشکلاتی مانند تامین قطعات و کمبود جهانی تراشه برای سری آیفون 13 دست و پنجه نرم می‌کند، خبرگزاری کره‌ای TheElec گزارش داده است اپل سرانجام قصد حذف طراحی ناچ دوربین سلفی سری آیفون دارد و می‌خواهد طراحی حفره‌ای دوربین سلفی را وارد زبان طراحی آیفون کند. در این راستا، اپل قصد دارد نسخه‌های پرمیوم سری آیفون 14 را یعنی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را با دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی Punch hole (حفره‌ای) عرضه کند. 

image

همچنین براساس اخبار منتشر شده،  آیفون 14 پرو از نمایشگر 6.06 اینچی و آیفون 14 پرو مکس از نمایشگر 6.7 اینچی بهره خواهد برد که یک پنل اولد LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. نسخه‌های معمولی سری آیفون 14 اما از همان طراحی ناچ سری آیفون 13 بهره خواهند برد و در دو اندازه نمایشگر 6.06 اینچی و 6.7 اینچی عرضه خواهند شد. به علاوه، به احتمال زیاد نسخه‌های معمولی سری آیفون 14 از نمایشگر LTPO و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره نخواهند برد.

در نهایت باید اشاره کرد که اپل در کنار سری آیفون 14 برنامه‌ای جدی برای عرضه نسخه بهینه شده آیفون SE در سال 2022 دارد که کماکان از همان طراحی آشنا سری SE بهره خواهد برد ولی مجهز به شبکه 5G خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)