خانهاخبار
صفحه پشتیبانی گلکسی اس 21 FE دوباره در وب‌سایت سامسونگ ظاهر شد

صفحه پشتیبانی گلکسی اس 21 FE دوباره در وب‌سایت سامسونگ ظاهر شد

گلکسی اس 21 FE دیگه این بار واقعا آماده عرضه به بازار است و حالا دوباره صفحه پشتیبانی این گوشی در سایت سامسونگ دیده شده است.
۱۴۰۰/۹/۱۷

اخبار و حواشی که گلکسی اس 21 FE در یکسال اخیر داشته را شاید بتوان گفت که هیچ گوشی دیگری در تاریخ نداشته است. عرضه این گوشی آنقدر نزدیک بود که سامسونگ یک بار صفحه پشتیبانی این محصول را در سایت خود اضافه کرد اما پس از مدتی حذف شد و سپس اخباری به گوش رسید که کلا قرار است عرضه این گوشی کنسل شود. مدتی بعد دوباره در اخبار داشتیم که برنامه عرضه این گوشی دوباره در دستور کار سامسونگ قرار گرفته و حالا امروز، صفحه پشتیبانی این گوشی در نسخه امارات سایت سامسونگ دیده شده است.

تصویر زیر، اسکرین شاتی از صفحه مذکور است که هیچ مشخصاتی از گوشی را فاش نمی‌سازد اما خب به لطف شایعات، نیازی هم به آن نداریم زیرا کاملا با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی آشنا هستیم.

image

سامسونگ گلکسی اس 21 FE را گویا بالاخره در ماه ژانویه خواهیم دید. این گوشی قرار است با نمایشگر 6.41 اینچی AMOLED همراه باشد که نرخ تجدید 120 هرتزی و رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس خواهد داشت. از نظر پردازنده هم قرار است دو چیپست اسنپدراگون 888 و یا اگزینوس 2100 را با توجه به بازاری که در آن عرضه می‌شود، به همراه داشته باشد. این یعنی احتمالا این گوشی را در ایران با اگزینوس 2100 خواهیم دید. یک باتری 4500 میلی‌آمپری هم وظیفه تامین انرژی برای این پردازنده را بر عهده خواهد داشت.

در بخش دوربین‌ها، انتظار می‌رود شاهد دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی باشیم. یک دوربین 12 مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زوم سه برابری اپتیکال هم حاضر خواهند بود. این گوشی قرار است مثل نسل قبلی‌اش، طراحی خودش را وامدار پرچمدار اصلی باشد که در این مورد، طراحی شبیه به گلکسی اس 21 خواهد بود. رنگ‌هایی که این محصول در آن عرضه می‌شود نیز شامل مشکی، سفید، بنفش و سبز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohama

۱۴۰۰/۹/۱۷
دیگه s22 اومد بی خیال شو هر روز میاد نمیاد میاد نمیاد?