خانهاخبار
قابلیت «حذف خودکار چت‌ها پس از ۹۰ روز» به پیام‌رسان واتس‌اپ افزوده شد

قابلیت «حذف خودکار چت‌ها پس از ۹۰ روز» به پیام‌رسان واتس‌اپ افزوده شد

پیام‌رسان واتس‌اپ به تازگی ویژگی جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده و آنها می‌توانند از این پس پیام‌هایی ارسال کنند که پس از ۹۰ روز، به طور خودکار حذف خواهند شد.
۱۴۰۰/۹/۱۶

در ماه نوامبر سال گذشته، پیام‌رسان واتس‌اپ از قابلیت پیام‌های حذف شونده رونمایی کرد که پس از گذشت یک هفته، به طور اتوماتیک پاک می‌شدند. حال که بیش از یک سال از معرفی این قابلیت توسط واتس‌اپ می‌گذرد؛ این پیام‌رسان به بهبود این ویژگی پرداخته و حالا امکان ارسال پیام‌هایی که پس از مدت ۲۴ ساعت و یا ۹۰ روز به طور خودکار حذف می‌شوند نیز وجود دارد.

image

کاربران واتس‌اپ حالا گزینه فعالسازی این قابلیت برای همه چت‌های جدید را نیز در اختیار خواهند داشت. پیش از این، کاربران باید به طور تک به تک این گزینه را برای چت‌های خود فعال می‌کردند. ناگفته نماند که پس از روشن کردن قابلیت پیام‌های حذف شونده، واتس‌اپ به کاربری که در حال گفتگو با وی هستید اطلاع می‌دهد که این پیام‌ها پس از مدتی حذف خواهند شد.

کاربران این پیام‌رسان همچنین می‌توانند این گزینه را برای چت‌های گروهی جدید نیز فعال کنند. این ویژگی به طور پیش فرض فعال نیست و به گفته واتس‌اپ، چت‌های فعلی شما را نیز تحت تاثیر قرار نخواهد داد؛ برای فعال کردن قابلیت پیام‌های حذف شونده‌، کافی است به منوی Settings اپلیکیشن واتس‌اپ رفته، به بخش Account و سپس Privacy روید و با لمس بخش Default Message Timer، زمان حذف شدن پیام‌های خود را انتخاب کرده و یا این ویژگی را به طور کلی خاموش کنید.

image

درباره این ویژگی جدید پیام‌رسان واتس‌اپ چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)