خانهاخبار
عکس‌هایی تبلیغاتی از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ لو رفتند!

عکس‌هایی تبلیغاتی از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ لو رفتند!

اخیرا، جان پراسر که از یوتوبر‌های فعال در زمینه تکنولوژی است؛ توانسته تا به عکس‌های تبلیغاتی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ دست پیدا کند و آنها را به کاربران به اشتراک گذاشته است.
۱۴۰۰/۹/۱۶

با توجه به افزایش چشمگیر محبوبیت سیستم عامل Wear OS پس از استفاده سامسونگ از آن؛ همه احتمال را بر این می‌دادند که گوگل نیز به تولید ساعت هوشمند خود به نام پیکسل واچ بپردازد. اما بر خلاف انتظارات، در مراسم معرفی سری گوشی‌های پیکسل 6، شاهد رونمایی از ساعت هوشمند گوگل نبودیم.

image

به گفته بسیاری، گوگل قصد داشته تا از ساعت جدید خود در آن مراسم رونمایی کند؛ اما کمبود جهانی چیپست‌ها مانع این امر شده و در نهایت گوگل تصمیم گرفته تا چند ماه برای معرفی پیکسل واچ صبر کرده و آن را در اوایل سال ۲۰۲۲ روانه بازار کند.

 

حالا یکی از یوتوبر‌های فعال در زمینه تکنلوژی به نام «جان پراسر» از کانال Front Page Tech، توانسته تا به عکس‌های تبلیغاتی این ساعت دست پیدا کرده و آنها را با کاربران نیز در اشتراک گذاشته است. از نظر طراحی، به نظر می‌رسد که رندر‌های منتشر شده در گذشته واقعیت داشته‌اند و گوگل در ساعت پیکسل واچ خود از نمایشگری بدون حاشیه استفاده کرده که ظاهری بسیار مدرن دارد. این ساعت تنها دارای یک دکمه فیزیکی بوده که همان پیچ چرخان آن است.

رابط کاربری این ساعت، از زبان طراحی Material You ‌استفاده کرده و به نظر می‌آید که در این محصول روی رهگیری فعالیت‌های ورزشی تمرکز ویژه‌ای شده است. گفته می‌شود که در این ساعت هوشمند از سرویس‌های فیت‌بیت نیز استفاده شده که با توجه به خرید فیت‌بیت توسط گوگل در سال جاری، امری دور از انتظار نیست. همچنین به گفته آقای پراسر، گوگل هنوز عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد را کنسل نکرده و در حال کار روی این محصول است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)