خانهاخبار
عکسهایی از تبلت گیمینگ لنوو لیجن پد منتشر شدند

عکسهایی از تبلت گیمینگ لنوو لیجن پد منتشر شدند

به تازگی یکی از مدیران شرکت لنوو، عکسی از تبلت گیمینگ جدید این شرکت که لیجن پد نام دارد را منتشر کرده که به نظر می‌رسد نمایشگر چندان بزرگی نداشته باشد.
۱۴۰۰/۹/۱۶

در این روز‌ها که بازار تبلت‌های اندرویدی رونق چندانی ندارد؛ مدتهاست که شاهد معرفی تبلت گیمینگ جدیدی نیستیم. اما به نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است و شرکت لنوو در حال کار روی تبلتی گیمینگ بوده که به سری لیجن تعلق خواهد داشت. البته ناگفته نماند که با توجه به شایعات، این تبلت دستگاه کوچکی بوده و تنها کمی از یک گوشی هوشمند بزرگ‌تر خواهد بود.

image

 

تا به حال شاهد انتشار دو عکس توسط مقامات لنوو از این تبلت هستیم که یکی از آنها نمایشگر این محصول و دیگری برند لیجن در بدنه پشتی آن را نشان می‌دهد. این عکس‌ها در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته‌اند و با توجه به عکس منتشر شده از نمایشگر این تبلت، به نظر می‌رسد که واقعا با محصول جمع و جوری روبرو هستیم.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که نمایشگر این تبلت دقیقا چند اینچی است؟ به گفته خبرگزاری IT Home، این تبلت دارای نمایشگری با اندازه حدودا ۸ اینچی خواهد بود. با توجه به نمایشگر ۶.۹۲ اینچی قرار گرفته روی گوشی لنوو لیجن 2 پرو، مشخص است که تفاوت چندانی بین این تبلت و یک گوشی بزرگ وجود ندارد.

image

این تبلت بر خلاف مدل لنوو لیجن پلی که حدود یکی دو ماه قبل شاهد لو رفتن عکسهایی از آن بودیم؛ فاقد دکمه‌های کنترل گیمینگ فیزیکی است. تبلت لنوو لیجن پلی به همراه نمایشگر ۷ اینچی عرضه شده و دارای جوی‌استیک، دی‌پد و سایر دکمه‌هایی بود که معمولا رو کنترلر‌های مخصوص بازی مشاهده می‌شوند.

متاسفانه فعلا درباره سخت افزار استفاده شده در این تبلت گیمینگ اطلاعی نداریم؛ اما انتظار می‌رود که لنوو از نمایشگری با نرخ نوسازی بالا و همچنین یک چیپست رده بالای اسنپدراگون استفاده کند. حال باید صبر کرده و ببینیم که آیا این چیپست، کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول خواهد بود یا لنوو از مدل قدیمی‌تری چون اسنپدراگون 888 یا 888+ استفاده خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)