خانهاخبار
تیزرهای منتشر شده از موتو اج X30 باتری و طراحی دوربین این گوشی هوشمند را نشان دادند

تیزرهای منتشر شده از موتو اج X30 باتری و طراحی دوربین این گوشی هوشمند را نشان دادند

جدیدترین پرچمدار موتورولا از دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۹/۱۶

براساس اخبار رسمی منتشر شده، موتورولا قرار است در پنجشنبه همین هفته از جدیدترین پرچمدار خود به نام موتو اج X30 رونمایی کند. به علاوه، این پرچمدار به اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک بدل خواهد شد. در چند روز گذشته و با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی، موتورلا جزئیات بیشتری از موتو اج X30 را منتشر کرد و امروز سرانجام تیزرهای معرفی این گوشی هوشمند در دسترتس کاربران قرار گرفت که از حجم باتری و طراحی دوربینی جدیدترین پرچمدار موتورولا پرده‌برداری کرد.

همچنین موتو اج X30 در بنچمارک گیک‌بنچ نیز دیده شده است و برخی از مشخصات آن مانند حافظه رم 12 گیگابایتی نیز فاش شده است. به علاوه، موتورولا ویدئویی از خط تولید موتو اج X30 نیز منتشر کرد که به طور رسمی عرضه این پرچمدار در روز 9 دسامبر مصادف با 18 آذر را تایید کرد. 

image

براساس تیزرهای منتشر شده، در پنل پشتی موتو اج X30 دوربین سه‌گانه متشکل از دو دوربین 50 مگاپیکسلی قرار دارد که هنوز نوع سنسورهای آنها مشخص نیست. به علاوه، دوربین سوم نیز به احتمال زیاد سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره خواهد بود. دوربین سلفی موتو اج X30 نیز سنسور 60 مگاپیکسلی خواهد بود که به صورت ناچ حفره‌ای در نمایشگر قرار دارد.

image

 

منبع تغذیه موتو اج X30 باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 68 واتی است که به نظر عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت. همچنین براساس اخباری که قبلا منتشر شده است،موتو اج X30 از صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 144 هرتزی، پشتیبانی از HRD10+ و  یک میلیارد رنگ بهره می‌برد. از دیگر مشخصات جدیدترین پرچمدار موتورولا می‌توان به NFC اشاره کرد که قبلا در پرچمداران موتورولا دیده نمی‌شده است. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به لو رفتن اکثر مشخصات فنی موتو اج X30 مانند دوربین، حجم باتری، تراشه و نمایشگر، دیگر جزئیات زیادی درباره پرچمدار موتورولا برای رونمایی نمانده است و تنها اطلاعات مربوط به نحوه عرضه و قیمت آن نامشخص است که به زودی اعلام خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)