خانهاخبار
عرضه سری وان پلاس 10 با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک رسما تایید شد

عرضه سری وان پلاس 10 با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک رسما تایید شد

طبق اخبار منتشر شده، طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های آینده وان پلاس به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهند بود
۱۴۰۰/۹/۱۵

مدیر عامل وان پلاس، پیت لائو (Pete Lau)، با انتشار اطلاعیه‌ای رسما اعلام کرد که دستگاه‌های موبایلی نسل بعدی وان پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهند بود. البته او در این پیام اشاره‌ای مستقیم به پرچمدار نسل بعدی این شرکت یعنی  سری وان پلاس 10 نکرده است ولی با توجه به نزدیک بودن عرضه این گوشی هوشمند می‌توان عرضه سری وان پلاس 10 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک را قطعی دانست. 

image

 

او در ادامه پیام خود افزود تمام تلاش‌های وان پلاس در راستای بهبود و بهینه‌سازی تراشه اسنپدراگون 8 نسل در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خواهد بود تا کاربران و خریداران گوشی‌های هوشمند وان پلاس از تجربه کاربری نرم‌افزاری روانی بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است که بر خلاف نسل‌های گذشته مانند وان پلاس 9، سری وان پلاس 10 در ماه ژانویه 2022 و برای بازارهای چین عرضه خواهد شد. با توجه به معرفی و عرضه رسمی این پرچمدار در ماه ژانویه سال میلادی 2022، سری وان پلاس 10 را می‌توان جزو اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک به حساب آورد. به علاوه، زمان عرضه جهانی این پرچمدار مورد انتظار نیز بین بازه ماه‌های مارس و اپریل خواهد بود.

image

 

از مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 10 پرو می‌توان به نمایشگر امولد 6.7 اینچی 2K با نرخ نوسازی 120 هرتزی اشاره کرد. همچنین درکنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک، وان پلاس 10 پرو برای پردازش‌های سخت‌افزاری در دو مدل حافظه رم LPDDR5 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی UFS 3.1 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در بخش پنل پشتی، براساس رندرهای منتشر شده، وان پلاس 10 پرو از طراحی دوربینی بسیار زیبایی بهره می‌برد. به علاوه، دوربین سه‌گانه این پرچمدار از دوربین 48 مگاپیکسلی عریض، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس رندرهای منتشر شده، طراحی وان پلاس 10 پرو در مقایسه با نسخه‌های قبلی دچار تغییر و تحولات گسترده‌ای خواهد شد. برای مثال، بخش دوربین وان پلاس 10 پرو در ماژول مربعی قرار خواهد گرفت که تا فریم دور گوشی نیز امتداد دارد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)