خانهاخبار
مشخصات فنی ریلمی 9i لو رفت: نمایشگر 90 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 680

مشخصات فنی ریلمی 9i لو رفت: نمایشگر 90 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 680

سری ریلمی 9 همراه با چهار عضو سال بعد میلادی معرفی خواهد شد
۱۴۰۰/۹/۱۵

جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند ریلمی به نام ریلمی 9 قرار است در ژانویه سال بعد میلادی معرفی شود و از چهار عضو به نام‌های ریلمی 9، ریلمی 9 پرو، ریلمی 9i و ریلمی مکس (پرو پلاس) تشکیل خواهد شد. حالا براساس اطلاعات منتشر شده توسط ThePixel.vn، مشخصات فنی عضو دوم این سری یعنی ریلمی 9i لو رفته است که خبر از یک دستگاه میان‌رده متوسط می‌دهد. شایان ذکر است که این مشخصات فنی لو رفته توسط افشاگر برجسته، چان (Chun)،نیز در توئیتر تایید شده‌اند. 

image

 

براساس این اطلاعات منتشر شده، ریلمی 9i از نمایشگر 90 هرتزی فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد که میزبان دوربین سلفی با ناچ حفره‌ای نیز است. قلب تپنده این گوشی هوشمند همچنین تراشه میان‌رده اسنپدراگون 680 خواهد بود که ماه اکتبر سال جاری معرفی شد. اسنپدراگون 680 یک تراشه 6 نانومتری است که از مودم 4G، هسته‌های پردازنده Kyro 265 و پردازنده گرافیکی آدرنو 610 بهره می‌برد. به علاوه، رندرهایی از ریلمی 9i منتشر شده است که طراحی پنل پشتی آن همراه با دوربین سه‌گانه را نشان می‌دهد. براساس این تصاویر، ریلمی 9i از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد در حالی که مشخصات فنی سایر دوربین‌ها هنوز مشخص نشده است.

در نهایت باید اشاره کرد که سری ریلمی 9 قرار است به زودی معرفی و رونمایی شود؛ در نتیجه، اخبار بیشتری در مورد این گوشی‌های هوشمند در هفته‌های پیش رو خواهیم شنید. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)