خانهاخبار
کارگردان بازی Apex Legends استودیوی ریسپاون را ترک کرد

کارگردان بازی Apex Legends استودیوی ریسپاون را ترک کرد

بازی Apex Legends، یکی از محبوب‌ترین عناوین بتل رویال بوده و موفقیت بسیاری را برای استودیوی سازنده خود یا همان ریسپاون به ارمغان آورد، اما حالا کارگردان این عنوان استودیوی ریسپاون را ترک کرده است.
۱۴۰۰/۹/۱۴

اکثرا نام بازی بتل رویال محبوب Apex Legends را می‌شناسند؛ حالا کارگردان این عنوان یعنی آقای «چد گرنیر»، استودیوی ریسپاون را ترک کرده است. آقای گرنیر از بنیان‌گذاران این استودیو بوده و در سال ۲۰۱۰ به آن ملحق شد؛ جانشین وی، «استیو فررا» نام دارد و در سال ۲۰۱۹ به تیم بازی Apex Legends محلق شده بود.

image

 

آقای گرنیر درباره جدایی خود از این استودیو چنین می‌گوید:

«امروز، روزی دشوار و آکنده از احساسات متفاوت برای من است. پس از سالها فعالیت در کنار برخی از بهترین و با استعدادترین افراد در صنعت بازی، قصد دارم تا با این استودیو که در تاسیس آن نقش داشته و همیشه آن را دوست خواهم داشت؛ خداحافظی کنم.»

اقای گرنیر همچنین از بنیان‌گذار اصلی استودیوی ریسپاون، یعنی آقای «وینس زمپلا» و سایر تیم نیز تشکر کرد و گفت که حس یک پرنده در حال ترک آشیانه را دارد. گرنیر از سال ۲۰۱۹ کارگردان بازی Apex Legends بوده و در بین توسعه دهندگانی بود که در سال ۲۰۱۰، پس از اخراج «پینس زمپلا» و «جیسن وست» توسط استودیوی اینفینیتی وارد، آن استودیو را ترک کرده و در کنار آنها به تاسیس استودیوی ریسپاون پرداخت.

image

 

اقای گرنیر درباره برنامه‌‌های خود پس از جدایی از ریسپاون، صحبتی نکرد. جدایی گرنیر از ریسپاون، برای مقامات EA خبر تازه‌ای نیست و در روز گذشته نیز شاهد خبر جدایی «اسکار گیبریلسن»، یکی از مدیران استودیوی دایس بودیم. حالا قرار است که ریاست استودیوی دایس نیز به عهده مدیر ریسپاون، یعنی «وینس زمپلا» باشد.

image

 

بازی Apex Legends در سال ۲۰۱۹ و در اوج تب و تاب بازی‌های بتل رویال منتشر شد. این بازی در بین پردرآمدترین عناوین شرکت EA بوده و اکنون در فصل یازدهم خود به سر می‌برد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا سیاست‌ها و دخالت‌های EA Games موجب ناامیدی و استعفای این کارمندان شده یا فکر می‌کنید دلایل این تصمیمات شخصی باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)