خانهاخبار
سری ردمی K50 به احتمال زیاد همراه با چهار عضو فوریه 2022 معرفی خواهد شد

سری ردمی K50 به احتمال زیاد همراه با چهار عضو فوریه 2022 معرفی خواهد شد

جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند ردمی با چهار تراشه مختلف عرضه خواهد شد!
۱۴۰۰/۹/۱۴

برند زیر مجموعه شیائومی، ردمی، قرار است به زودی جانشین سری ردمی K40 را عرضه کند و در همین راستا شایعاتی درباره سری ردمی K50 منتشر شده است که به زمان عرضه این سری گوشی‌های هوشمند ردمی اشاره دارد. براساس این شایعات که توسط افشاگر برجسته دنیای فناوری یعنی Digital Chat Station منتشر شده است، زمان عرضه و رونمایی سری ردمی K50 سال بعد میلادی یعنی فوریه 2022 در چین خواهد بود.

image

ردمی K40

همچنین انتظار می‌رود که به مانند نسل قبلی، ردمی K50 در نسخه‌های مختلفی عرضه شود. در این راستا، گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه سری ردمی K50 با چهار تراشه مختلف اسنپدراگون 8 نسل یک، اسنپدراگون 870، دیمنسیتی 7000 و تراشه دیمنسیتی 9000 روانه بازار خواهد شد که در نوع خود قابل توجه است. به علاوه، اخبار لو رفته قبلی ابراز داشته‌اند که سری ردمی K50 با رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد که البته چندان دور از انتظار نیست چرا که به احتمال فراوان رابط کاربری MIUI 13 در ماه جاری معرفی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست ایا سری ردمی K50 با اندروید 11 عرضه خواهد شد و یا با جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 12 روانه بازار خواهد شد.

شایان ذکر است که هنوز زمان زیادی تا عرضه سری ردمی K50 مانده است ولی به لطف شایعات و اخبار لو رفته، بخشی از مشخصات فنی این سری گوشی‌های هوشمند منتشر شده است و کاربران موفق شده‌اند تا حدودی با سری رمی K50 آشنا شوند. براساس این اخبار لو رفته، دو نسخه از سری ردمی K50 با شناسه Matisse و Rubens با تراشه دیمنسیتی 9000 و دیمنسیتی 7000 عرضه خواهد شد. 

image

نسخه Matisse که دستگاهی گیمینگ محسوب می‌شود و با تراشه دیمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد، ار نمایشگر 120 و یا 144 هرتزی اولد بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره ببرد. از دیگر مشخصات این دستگاه گیمینگ می‌توان به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و فناوری خنک‌کنندگی پیشرفته اشاره کرد. بنابر شایعات منتشر شده، نام این دستگاه ردمی K50 گیمینگ پرو خواهد بود. از آن سو، نسخه Rubens که با تراشه دیمنسیتی 7000 عرضه خواهد شد از دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و فناوری خنک‌کنندگی مشابه با نسخه Matisse بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که متأسفانه هنوز مشخصات فنی دو نسخه دیگر یعنی دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل یک و اسنپدراگون 870 منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد در هفته‌های پیش رو اخبار بیشتری درباره سری ردمی K50 مخصوصا نسخه‌های اسنپدراگون به گوش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)