خانهاخبار
پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا به نسخه iOS بازی Pokémon Go اضافه شد

پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا به نسخه iOS بازی Pokémon Go اضافه شد

به تازگی آپدیتی برای بازی Pokémon Go منتشر شده که پشتیبانی از فریم ریت ۶۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه را به نسخه iOS‌ این بازی اضافه می‌کند.
۱۴۰۰/۹/۱۳

شرکت Niantic به تازگی آپدیت 1.191.0 را برای نسخه iOS بازی محبوب Pokémon Go منتشر کرده است؛ این آپدیت قابلیت اجرا در فریم ریت‌های بالاتر را به این بازی می‌آورد.

image

 

بازی Pokémon Go پیش از این تنها با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه روی دستگاه‌های مبنی بر iOS اجرا می‌شد؛ اما حالا گزینه‌ای در بخش Advanced Settings به نام Native Refresh Rate قرار گرفته است که به کاربران اجازه می‌دهند تا بر روی آیفون 13 پرو و پرو مکس خود، بازی را با فریم ریت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و بر روی مدل‌های دیگر نیز به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند.

لیست تغییرات رسمی این بازی، به بهبود‌های صورت گرفته در زمینه فریم ریت اشاره‌ای نکرده و تنها به گفتن اینکه این آپدیت بهبود‌های خاصی را در زمینه عملکرد به همراه دارد؛ بسنده می‌کند. این توسعه دهنده همچنین از کاربران درخواست کرده تا سیستم عامل خود را هر چه زودتر از نسخه iOS 12 آپدیت کنند زیرا به زودی پشتیبانی از این نسخه از iOS را متوقف خواهد کرد.

image

 

به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان در سیستم عامل iOS، استفاده بهتری از نمایشگر‌های با نرخ نوسازی بالا در زمینه بازی می‌کنند و روز به روز شاهد عرضه آپدیت‌های پشتیبانی از فریم ریت بالا برای بازی‌های اجرا شده روی این سیستم عامل هستیم. شما درباره این امر چه می‌اندیشید؟ آیا تعداد بازی‌های کمی که در سیستم عامل اندروید از فریم ریت‌های بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند، موجب ناراحتی شما شده یا اهمیت چندانی به این مسائل نمی‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)