خانهاخبار
اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک که امتیاز 1 میلیون AnTuTu را به دست آورد

اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک که امتیاز 1 میلیون AnTuTu را به دست آورد

جدیدترین پرچمدار موتورولا با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد که قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد.
۱۴۰۰/۹/۱۳

امروز موتورولا با انتشار پستی در صفحه رسمی این شرکت فناوری در شبکه اجتماعی چینی وبیو از جدیدترین پرچمدار مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خود یعنی موتو اج X30 رونمایی کرد. در تصویر منتشر شده همچنین به عملکرد بی‌نظیر این گوشی هوشمند در بنچمارک آنتوتو اشاره شده است که براساس آن، موتو اج X30 به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شد که موفق به کسب امتیاز 1 میلیون در این بنچمارک می‌شود. 

image

 

این تصویر همچنین توسط مدیرعامل بخش موبایلی لنوو ، چن جین، نیز منتشر شده است و این مقام مسئول برند صاحب موتورولا ضمن اشاره به قدرت پردازشی بسیار بالای موتو اج X30 اظهار داشت که این پیشرفت‌های بزرگ در زمینه تراشه‌های موبایلی و عملکرد آنها می‌تواند به بهتر شدن و فراگیر شدن فناوری‌های واقعیت مجازی کمک کند و زمینه را برای حرکت سریع‌تر به سوی فناوری‌های نوین مانند متاورس فراهم سازد. شایان ذکر است که کسب امتیاز یک میلیون توسط موتو اج X30 در بنچمارک شناخته شده آنتوتو به خودی خود نشان‌دهنده قدرت بالای این گوشی هوشمند و تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک است. 

تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک که دو روز قبل توسط کوالکام رونمایی و معرفی شد تراشه‌ای پرچمدار محسوب می‌شود و از نظر فنی بهبودهای خوبی را نسبت به نسل قبلی یعنی اسنپدراگون 888 داشته است. در این راستا، جدیدترین تراشه کوالکام از نظر عملکرد پردازنده 20 درصد و از نظر عملکرد پردازنده گرافیکی 30 درصد نسبت به نسل قبلی پیشرفت داشته است که در نوع خود قابل توجه است. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک در زمینه مصرف انرژی نیز نسبت به نسل قبلی بهبود داشته است به طوریکه مصرف انرژی این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون 888 در حدود 25 درصد کمتر است. 

image

 

همچنین عملکرد پردازشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک زمانی مشخص می‌شود که آن را با نسخه بهینه شده اسنپدراگون 888 یعنی 888+ مقایسه کنیم. در این راستا، امروز آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار در ماه نوامبر را منتشر کرد که اکثر گوشی‌های حاضر در لیست مجهز به تراشه اسنپدراگون 888+ بوده‌اند. نکته قابل توجه این لیست این است که هیچکدام از گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 888+ لیست آنتوتو موفق نشده‌اند حتی از امتیاز 900,000 عبور کنند که خود بیانگر قدرت بالای تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک است.

در نهایت باید اشاره کرد که جدیدترین پرچمدار موتورولا در روز 9 دسامبر مصادف با 18 آذر رونمایی خواهد شد. همچنین موتورولا برای موتو اج X30 برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است که در این برنامه، شرکت فناوری چینی 100 دستگاه موتو اج X30 را به کاربران وبیو هدیه خواهد داد. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)