خانهاخبار
سامسونگ قصد عرضه گوشی‌های ضد آب بیشتری را در سری گلکسی A دارد

سامسونگ قصد عرضه گوشی‌های ضد آب بیشتری را در سری گلکسی A دارد

این روز‌ها مقاومت در برابر آب، در بین بسیاری از گوشی‌ها به خصوص پرچمداران دیده می‌شود؛ حالا گفته شده که شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی‌های بیشتری از سری A خود را نیز به همراه این قابلیت روانه بازار کند.
۱۴۰۰/۹/۱۳

شرکت سامسونگ در سال جاری، گوشی‌هایی چون گلکسی A52، گلکسی A52 5G، گلکسی A52s 5G و گلکسی A72 را روانه بازار کرده که همگی دارای گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هستند. اما به گفته گزارشی که توسط خبرگزاری کره‌ای The Elec منتشر شده؛ سامسونگ قصد دارد تا در سال ۲۰۲۲، تعداد گوشی‌های مقاوم در برابر آب و گرد و غبار خود در سری محبوب گلکسی A را افزایش داده تا رقابت خود با برند‌های چینی را آسان‌تر کند.

درباره اینکه کدام‌یک از گوشی‌های دقیق سامسونگ به همراه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار عرضه خواهند شد؛ اطلاع چندانی نداریم؛ اما به ادعای این خبرگزاری، گوشی‌ گلکسی A33 و همه مدل‌های بالاتر از آن دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهند بود. البته به گواهی دریافت شده توسط این گوشی‌ها اشاره‌ای نشده است.

 

شرکت سامسونگ تا به حال پنج گوشی در سری گلکسی A را به همراه گواهی IP68 و چهار گوشی در این سری را با گواهی IP67 عرضه کرده است. خبرگزاری The Elec ادعا می‌کند که سامسونگ از غشایی خاص به همراه سیلیکون ضد آب در این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد؛ از غشا ذکر شده برای میکروفون و اسپیکر گوشی‌ها و از سیلیکون ضد آب در پورت شارژ گوشی استفاده می‌شود.

سامسونگ همچنین تصمیم کرده تا جهت کاهش هزینه‌های تولید برای خود، روند ساخت پنل‌های پشتی گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه سال آینده‌اش را تغییر داده و از لایه‌های کمتری جهت تولید این پنل‌ها استفاده کند.

شرکت سامسونگ هنوز جزئیاتی درباره گوشی‌های گلکسی A در سال ۲۰۲۲ منتشر نکرده است؛ اما با توجه به رندر‌های منتشر شده تا به حال، می‌دانیم که این شرکت بنا دارد تا گوشی‌های گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G را روانه بازار کند. شایعاتی نیز درباره گوشی گلکسی A23 شنیده‌ایم که قرار است به همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و در دو نسخه 4G و 5G معرفی شود.

image

 

درباره این تصمیم سامسونگ چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان موفقیت روز افزون برند‌های چینی، موجب این شده که سامسونگ نیز جهت حفظ جایگاه خود در بازار، دست به چنین حرکاتی بزند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۴۰۰/۹/۱۳
سامسونگ باید در طراحی کمی از شیا یومی یاد بگیرد و سایز کوچکتر را هم تولید کند قبلا مینی سری اس را تولید میکرد خیلی عالی بود یا از سری ای 3 2017 که خیلی عالی بودند هم سایز کوچک هم از نظر امکانات عالی