خانهاخبار
بهترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۱ در اپ استور مشخص شدند

بهترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۱ در اپ استور مشخص شدند

حال که به پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک می‌شویم؛ استور‌های اپلیکیشن در حال معرفی بهترین اپلیکیشن‌های سال بوده و پس از انتشار لیست برندگان بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی، حالا اپ استور اپل نیز برندگان خود را اعلام کرده است.
۱۴۰۰/۹/۱۳

حال که به پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک‌تر می‌شویم؛ شرکت اپل نیز نام برندگان بهترین اپلیکیشن‌های اپ استور را برای آیفون، آیپد، مک، اپل واچ و اپل تی وی منتشر کرده است. همانند سال‌های گذشته، بخش‌های بهترین اپلیکیشن‌ سال و بهترین بازی بر حسب هر دستگاه متفاوت است.

image

 

در این سال، اپل بخش جدیدی نیز به این جایزه اضافه کرده که مربوط به پرطرفدارترین‌های سال بوده و اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی در آن قرار دارند که به معروفیت بسیاری دست یافته و زندگی کاربران را تحت تاثیر قرار دادند. بازی محبوب Among Us، اپلیکیشن دوست‌یابی Bumble و پلتفرم طراحی گرافیکی Canva از برندگان این بخش جدید هستند.

image

 

جایزه بهترین اپلیکیشن سال برای گوشی‌های آیفون، به Toca Life World رسیده که یک بازی رنگارنگ با قابلیت طراحی جهان‌های متفاوت است و آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. سازنده بازی Toca Life World، استودیویی به نام Toca Boca است.

image

 

اپلیکیشن LumaFusion که برای ادیت ویدیو ساخته شده است؛ توانست تا جایزه بهترین اپلیکیشن آیپد را به خود اختصاص دهد؛ این اپلیکیشن توانسته تا به ابزار مورد اعتماد بسیاری از تولید کنندگان محتوا که از اکوسیستم اپل استفاده می‌کنند، تبدیل شود. یکی از سازندگان این اپلیکیشن به نام «تری مورگن»، می‌گوید که تعداد کاربران فعال آن در دوران پاندمی کرونا دو برابر شده است.

image

 

بهترین اپلیکیشن مک در سال جاری، Craft نام دارد. Craft یک اپلیکشن آفیس است که به طور اختصاصی برای سیستم عامل مک ساخته شده و نسخه‌های iOS و iPadOS آن نیز قابل دانلود هستند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا به خلق و ویرایش اسناد پرداخته و همچون نمونه‌های شناخته شده دیگر مانند مایکروسافت آفیس، امکان افزودن عکس، ویدیو و اتچمنت‌های PDF نیز به فایل‌های وجود دارد.

image

 

اپلیکیشن وضعیت هوای Carrot Weather، توانسته تا جایزه بهترین اپلیکیشن اپل واچ در سال ۲۰۲۱ را دریافت کند. این اپلیکیشن می‌تواند جزئیات بسیار دقیقی را در مورد وضعیت هوا در اختیار کاربر قرار داده و همچنین امکان شخصی سازی رابط کاربری آن نیز وجود دارد. کاربران می‌توانند بین دریافت آمار دقیق و حرفه‌ای و یا سیستمی ساده که تنها وضعیت هوا را به همراه شوخی‌های گاه و بی‌گاه اعلام‌ می‌کند؛ یکی را انتخاب کنند.

image

 

در نهایت، کار به بهترین اپلیکیشن اپل تی وی می‌رسد. اپلیکیشن استریمینگ ورزشی DAZN موفق شده تا برنده این بخش شود؛ این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا با پرداخت عضویتی ماهانه، بتوانند بهترین مسابقات ورزشی در اطراف جهان را به صورت زنده یا بازپخش مشاهده کنند.

درباره برندگان امسال اپ استور چه می‌اندیشید؟ آیا اپلیکیشنی را می‌شناسید که لیاقت حضور در این بین را داشته باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)