خانهاخبار
برجستگی دوربین گوشی شیائومی 12 پوشش خاصی را به همراه خواهد داشت

برجستگی دوربین گوشی شیائومی 12 پوشش خاصی را به همراه خواهد داشت

به تازگی شایعه‌ای توسط یک افشاگر چینی منتشر شده که ادعا می‌کند برجستگی دوربین گوشی شیائومی 12، پوشش خاص و جدیدی را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۹/۱۳

به تازگی، افشاگر چینی شناخته شده که وی را با نام Digital Chat Station می‌شناسیم؛ اعلام کرده که شرکت شیائومی قصد دارد در مدل شیائومی 12، از طراحی جدیدی برای پوشش برجستگی دوربین این گوشی استفاده کند. ناگفته نماند که این امر، مربوط به پوشش لنز ساخته شده توسط برند معتبر زایس نیست و قرار است روی تمام برجستگی دوربین این گوشی را بپوشاند.

image

 

این افشاگر در پست خود در شبکه اجتماعی ویبو، به این اشاره کرده که برجستگی دوربین در این گوشی، مانند سایر گوشی‌های امروزی بوده و چند ماژول دوربین متفاوت در آن قرار گرفته‌اند؛ اما شیائومی قصد دارد تا از طراحی گوشی شیائومی می 11 الترا فاصله گرفته و ممکن است با استفاده از جنس شیشه به کار رفته در پنل پشتی، این برجستگی را با بدنه گوشی هماهنگ‌تر کند.

Digital Chat Station همچنین می‌گوید که شرکت شیائومی می‌خواهد از تکنولوژی جدیدی برای ساخت جنس این پوشش استفاده کرده تا یکپارچگی بیشتری بین برجستگی دوربین و بدنه گوشی وجود داشته باشد؛ اما وارد جزئیات بیشتری نشده است. خوشبختانه با توجه به اینکه قرار است گوشی شیائومی 12 در همین ماه معرفی شود؛ لازم نیست خیلی برای دانستن جزئیات بیشتری درباره آن صبر کنیم.

درباره احتمال انجام چنین حرکتی از سوی شیائومی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)