خانهاخبار
بتای One UI 4 برای کاربران سری گوشی‌های گلکسی نوت 10 منتشر شد

بتای One UI 4 برای کاربران سری گوشی‌های گلکسی نوت 10 منتشر شد

سری گلکسی نوت 10 که در سال ۲۰۱۹ شاهد معرفی آنها بودیم، از گوشی‌های محبوب شرکت سامسونگ بوده و حالا نیز نسخه بتای رابط کاربری One UI 4 برای این گوشی‌ها منتشر شده است.
۱۴۰۰/۹/۱۳

شرکت سامسونگ به تازگی نسخه بتای رابط کاربری One UI 4 را که سیستم عامل جدید اندروید 12 را نیز به همراه دارد؛ برای کاربران سری گلکسی نوت 10 خود منتشر کرده است.

image

 

این بتا فعلا برای کاربرانی که در کشور کره جنوبی زندگی می‌کنند، قابل دسترسی بوده و کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن سامسونگ ممبرز، برای دریافت آن ثبت نام کنند. پس از پایان پروسه ثبت نام، کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Software Update در منوی تنظیمات گوشی، این بتا را دانلود کنند.

متاسفانه هنوز به طور رسمی نمی‌دانیم که کدام‌یک از ویژگی‌های جدید این رابط کاربری و همچنین سیستم عامل اندروید 12، در این گوشی‌ها حضور خواهند داشت؛ اما با توجه به قدرت سخت افزاری چشمگیر گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس حتی با معیار‌های سال ۲۰۲۱، به نظر نمی‌رسد که مشکلی سخت افزاری در این راه وجود داشته باشد.

image

 

با توجه به برنامه آپدیت‌های سامسونگ که مدتی قبل شاهد لو رفتن آن بودیم؛ گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس قرار است در ماه ژانویه سال آتی میلادی، نسخه پایدار آپدیت One UI 4 را که سیستم عامل اندروید 12 را نیز به همراه دارد، دریافت کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)