خانهاخبار
سامسونگ انتظار موفقیت بالایی را از سری گلکسی اس 22 دارد

سامسونگ انتظار موفقیت بالایی را از سری گلکسی اس 22 دارد

به تازگی گزارشی از سوی یک خبرگزاری کره‌ای منتشر شده که برنامه‌های سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ را شفاف‌تر کرده و همچنین به انتظار آنها از موفقیت سری گلکسی اس 22 اشاره می‌کند.
۱۴۰۰/۹/۱۱

به گفته گزارش جدیدی که از سوی خبرگزاری کره‌ای The Elec منتشر شده است؛ شرکت سامسونگ برنامه‌های بسیار جاه‌طلبانه‌ای برای سال پیش روی میلادی داشته و قصد دارد تا سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند را در سال ۲۰۲۲ به ۲۱.۹ درصد برساند. به عقیده مقامات سامسونگ، ادامه پاندمی ویروس کرونا موجب افزایش فروش گوشی‌های هوشمند شده و سران این شرکت قصد دارند تا سود خود را از این بازار بالاتر ببرند.

image

 

پیشبینی شده که در سال ۲۰۲۲، حدود ۱.۵۲ میلیارد دستگاه گوشی‌ هوشمند فروخته خواهد شد. سامسونگ باید باید دستیابی به هدف خود، ۳۹۰ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند؛ اما تنها ۳۳ میلیون از این گوشی‌ها متعلق به سری گلکسی اس 22 خواهند بود. این شرکت انتظار دارد که حدودا ۱۴ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 22، ۸ میلیون دستگاه از گوشی گلکسی اس 22 پلاس و نهایتا ۱۱ میلیون دستگاه از گوشی گلکسی اس 22 الترا را به فروش برساند.

این غول کره‌ای، اکثر درآمدش را از سری میان رده و مقرون به صرفه خود یا همان گلکسی A به دست می‌آورد. انتظار‌ها بر این است که گوشی‌های مقرون به صرفه گلکسی A23 و A33، حدود ۲۶۷ میلیون دستگاه فروش داشته باشند و در سوی دیگر، میان رده‌هایی چون A53 و A73 نیز به فروشی معادل ۹۲ میلیون دستگاه دست پیدا کنند.

image

 

سامسونگ باید برای رسیدن به هدف خود، بازاریابی خود را قوی‌تر کرده و به خصوص در کشور چین که جایگاه متزلزل هواوی، جای رشد را برای سایر برندها فراهم کرده است؛ تلاش بیشتری برای ارائه گوشی‌های با کیفیت به قیمتی متعادل کند. شرکت سامسونگ که بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود؛ قصد دارد با افزایش رنگ‌های محصولاتش، مشتریان بیشتری را جذب کرده و همچنین با کاهش لایه‌های استفاده در پنل پشتی گوشی‌های میان رده خود، هزینه تولید را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

این شرکت همچنین قصد دارد تا با ارائه گوشی‌های مقرون به صرفه خود به همراه گواهی IP68 که مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد؛ برگ برنده دیگری را به دست آورد. گفته می‌شود که گوشی‌های گلکسی A33، A53 و A73 همگی دارای گواهی IP68 بوده تا موجب جذب مشتریان بیشتری برای این برند شوند.

image

 

درباره برنامه‌های سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ چه می‌اندیشید؟ آیا این شرکت موفق خواهد شد به میزان سهم ۲۱.۹ درصدی از بازار که مد نظرش است؛ برسد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)