خانهاخبار
زمان عرضه اوپو فایند X4 پرو رسما تایید شد: سه‌ماهه اول سال 2022

زمان عرضه اوپو فایند X4 پرو رسما تایید شد: سه‌ماهه اول سال 2022

پرچمدار نسل بعدی اوپو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۹/۱۰

کوالکام دیشب با برگزاری رویدادی از جدیدترین تراشه پرچمدار خود به نام اسنپدراگون 8 نسل یک رونمایی کرد و امروز شرکت‌های فناوری مانند شیائومی و موتورولا اعلام کرده‌اند که پرچمداران نسل بعدی آنها با جدیدترین تراشه کوالکام عرضه خواهد شد. اکنون در کنار این دو شرکت فناوری، اوپو نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) خبر از عرضه جدیدترین پرچمدار خود به نام فایند X4 پرو در سه‌ماهه اول سال 2022 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک داده است.

image

 

این اطلاعیه اوپو نخستین خبر رسمی مربوط به اوپو فایند X4 پرو است که تا به حال منتشر شده است. به علاوه، یکی از افشاگران دنیای فناوری چهارشنبه هفته پیش اعلام کرد که فایند X4 پرو تنها نسخه‌ای بهبود یافته‌ از فایند X3 پرو است. براساس این شایعات، فایند X4 پرو از توان شارژ 80 واتی در برابر شارژ 65 واتی فایند X3 پرو بهره می‌برد.

همچنین در بخش دوربین نیز اوپو فایند X4 پرو به احتمال زیاد از دو دوربین 50 مگاپیکسلی و دوربین 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو بهره خواهد برد که با سنسورهای بهبود یافته همراه خواهد بود. به علاوه، اوپو فایند X4 پرو مجهز به نمایشگر اولد 6.7 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که پرچمداران نسل قبلی اوپو مانند اوپو فایند X2 پرو و فایند X3 پرو در ماه مارس معرفی شده‌اند و درنتیجه، به احتمال زیاد اوپو فایند X4 پرو در ماه مارس سال 2022 معرفی خواهد شد. البته هنوز زمان عرضه جهانی اوپو فایند X4 پرو مشخص نیست و ممکن است حتی عرضه جهانی آن چند هفته طول بکشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)