خانهاخبار
آپدیت اندروید 11 برای گوشی نوکیا PureView 9 منتشر نخواهد شد

آپدیت اندروید 11 برای گوشی نوکیا PureView 9 منتشر نخواهد شد

سایت مخصوص کشور لهستان شرکت نوکیا، به تازگی اعلام کرده که بر خلاف سایر گوشی‌های این شرکت که حداقل ۲ آپدیت اصلی اندروید را دریافت می‌کنند؛ قرار نیست آپدیتی برای گوشی نوکیا PureView 9 منتشر شود.
۱۴۰۰/۹/۱۰

با وجود اینکه نوکیا معمولا در عرضه آپدیت‌های سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های خود کمی کند عمل می‌کند، باید گفت که این شرکت همواره سعی کرده تا حداقل دو آپدیت اصلی اندروید را برای گوشی‌هایش منتشر کند. اما به گفته وبسایت نوکیا در کشور لهستان، گوشی نوکیا Pureview 9 آپدیت اندروید 1 را دریافت نخواهد کرد.

image

 

دلیل نوکیا برای عدم عرضه این آپدیت، ناسازگاری سیستم نرم افزاری دوربین گوشی با اندروید 11 بوده و به گفته آنها، این دوربین در صورت انتشار آپدیت اندروید 11 کاربرد خود را از دست خواهد داد و اصلی ترین بخش این گوشی که همان دوربین پنج‌گانه آن است؛ بلا استفاده خواهد شد.

شرکت HMD Global یا همان مالک نوکیا، برای صاحبان این گوشی تخفیفی ۵۰ درصدی برای گوشی‌های نوکیا با اندروید 11 در نظر گرفته است؛ البته این تخفیف فعلا مربوط به کشور لهستان بوده و مشخص نیست که به زودی شامل کاربران این گوشی در سایر کشور‌ها نیز می‌شود یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)