خانهاخبار
موتورولا قصد عرضه یک گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر را دارد

موتورولا قصد عرضه یک گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر را دارد

چندی است که می‌دانیم شرکت موتورولا قصد معرفی پرچمدار جدیدی را به همراه چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول دارد؛ اما حالا شایعه‌ای منتشر شده که به گفته آن، این شرکت همچنین می‌خواهد یک گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر را نیز معرفی کند.
۱۴۰۰/۹/۱۰

همانطور که مدتی پیش شنیده بودیم؛ شرکت موتورولا قصد دارد تا در ماه دسامبر از دو گوشی جدید و رده بالا رونمایی کند. یکی از این گوشی‌ها، موتورولا موتو اج S30 نام داشته که به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 888+ روانه بازار خواهد شد و دیگری، موتو اج X30 بوده که قرار است یکی از اولین‌ گوشی‌های عرضه شده با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل اول باشد؛ این گوشی در برخی نقاط جهان با نام موتو اج 30 الترا نیز شناخته می‌شود.

image

 

حالا به گفته یکی از افشاگران، به نظر می‌رسد که موتورولا قرار است از گوشی دیگری نیز رونمایی کند که ویژگی منحصر به فرد آن، استفاده از دوربین سلفی قرار گرفته زیر نمایشگر است. تکنولوژی دوربین سلفی زیر نمایشگر، برای نخستین بار توسط شرکت زد تی ای و در گوشی Axon 20 استفاده شد؛ سپس شیائومی و سامسونگ نیز در گوشی‌های میکس 4 و گلکسی زد فولد 3 خود، از این تکنولوژی بهره بردند.

افشاگر ذکر شده که Digital Chat Station نام داشته و از نام‌های شناخته شده در بین افشاگران چینی به حساب می‌آید؛ به نام این گوشی اشاره‌ای نکرده و همچنین نگفته که آیا این گوشی قرار است به یک سری جدید تعلق داشته باشد و یا در یکی از سری‌های فعلی موتورولا قرار می‌گیرد.

با وجودی که هنوز چیزی درباره مشخصات این گوشی نمی‌دانیم؛ احتمالا کیفیت نمایشگر آن معادل با 1080p یا 1440p خواهد بود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی دوربین‌ها، احتمال تاثیر پیکسل‌های نمایشگر قرار گرفته بر روی آن در کیفیت عکس‌ها، چندان زیاد نیست.

image

 

درباره گوشی‌های عرضه شده به همراه دوربین سلفی زیر نمایشگر چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان این تکنولوژی برای استفاده در تمامی گوشی‌ها، به تکامل لازم رسیده یا هنوز به زمان بیشتری نیاز دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)