خانهاخبار
سری ردمی K50 قرار است با رابط کاربری MIUI 13 همراه باشند

سری ردمی K50 قرار است با رابط کاربری MIUI 13 همراه باشند

رابط کاربری اختصاصی شیائومی، MIUI 13، که براساس اندروید 12 طراحی شده است، به احتمال بسیار زیاد در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۹/۹

طبق شایعات و اخبار منتشر شده اخیر، شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را در اواخر امسال عرضه خواهد کرد و احتمالاً همراه با پرچم‌دار شیائومی 12 خواهد بود. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که این رابط کاربری نیز در تمامی گوشی‌های هوشمند ردمی K50 از پیش نصب شده است.

image

وب سایت دیجیتال چت استیشن در شبکه اجتماعی Weibo گزارش داده که گوشی‌های سری ردمی K50 با پردازنده دیمنسیتی 7000 و  9000 عرضه خواهند شد؛ که در مقایسه با دیگر گوشی‌های شرکت شیائومی که از تراشه‌های جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برند، عملکرد ضعیفی خواهند داشت.

خط تولید سری گوشی‌های ردمی K40 که از چهار دستگاه و سه پردازنده مختلف تشکیل شده بود. حالا در نسل جدید، انتظار می‌رود که شیائومی تنوع بیشتری از این جهت در خانواده ردمی K50 داشته باشد. گوشی هوشمند ردمی 50 (یا ردمی K50 SE) احتمالا با پردازنده دیمنسیتی 7000 همراه می‌شوند و از پردازنده دیمنسیتی 9000 مدیاتک هم برای نسخه گیمینگ از این سری گوشی‌ها استفاده خواهد شد.

گوشی هوشمند ردمی K50 پرو احتمالاً با پردازنده نسل جدید اسنپدراگون 870 عرضه خواهد شد، در حالی که ردمی K50 پلاس پرو به احتمال زیاد توسط پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می‌گیرد تا پرچمدار این خانواده باشد.

در حالی که ممکن است برخی از گوشی‌ها با این نام‌ها فقط در چین شنیده شوند، شیائومی احتمالاً آنها را با نام‌های جدیدی از طریق برند پوکو عرضه خواهد کرد. همانند نسل قبل این سری که گوشی ردمی K40 در سطح جهانی با نام پوکو F3 GT به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)