خانهاخبار
عکس‌هایی از گوشی‌های آنر 60 و آنر 60 پرو منتشر شدند

عکس‌هایی از گوشی‌های آنر 60 و آنر 60 پرو منتشر شدند

حالا که چند روز تا معرفی گوشی‌های جدید سری آنر 60 باقی نمانده است؛ شاهد لو رفتن عکس‌هایی از این دو گوشی هستیم که ما را با طراحی آنها آشنا می‌کند.
۱۴۰۰/۹/۹

سری گوشی‌های آنر 60 قرار است در روز چهارشنبه معرفی شوند و حالا نیز شاهد لو رفتن عکس‌هایی از گوشی‌های آنر 60 و آنر 60 پرو هستیم. این دو گوشی از نظر سخت افزاری نسبتا مشابه هستند؛ اما با مشاهده این عکس‌ها متوجه این امر شدیم که نسخه پرو از لبه های خمیده‌ای در بالا و پایین گوشی استفاده کرده که موجب کاهش حاشیه‌های اندک آن می‌شود.

image

در این عکس‌ها، همچنین مشخص است که نسخه پرو طول بیشتری نسبت به نسخه معمولی دارد؛ ولی عرض این دو گوشی نسبتا مشابه است. در هنگام انتشار رندر‌های اولیه از این گوشی‌ها، بسیاری متوجه حاشیه‌های متفاوت این دو گوشی شدند و همچنین به درستی حدس زدند که احتمالا یکی از گوشی‌ها دارای نمایشگر تخت باشد.

گوشی‌های آنر 60 و آنر 60 پرو از نمایشگر‌های حفره دار یا پانچ هول استفاده کرده و دوربین اصلی آنها نیز قرار است یکسان باشد. این گوشی‌ها در روز ۱ دسامبر (۱۰ آذر) و در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت ایران معرفی خواهند شد. درباره عکس‌های منتشر شده از گوشی‌های سری آنر 60 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)