خانهاخبار
گوشی تاشو جدید هواوی از لولایی با طراحی جدید و ساده‌تر استفاده می‌کند

گوشی تاشو جدید هواوی از لولایی با طراحی جدید و ساده‌تر استفاده می‌کند

به تازگی جزئیاتی درباره گوشی تاشو بعدی شرکت هواوی و به خصوص طراحی لولای آن منتشر شده‌اند که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۹/۹

به تازگی برخی از منابع در شرکت Zhaoli Technology که وظیفه ساخت سخت افزار گوشی‌های هوشمند را به عهده دارند؛ ادعا می‌کنند که گوشی تاشو بعدی شرکت هواوی، از یک لولا با طراحی کاملا جدیدی استفاده می‌کند. این شرکت یا همان Zhaoli Technology، مدت‌ها است که در حال کار روی این لولا بوده و به گقته آنها، یک شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند قرار است به زودی از این لولا در یکی از محصولات خود استفاده کند.

image

با وجود اینکه شاهد اشاره مستقیمی به نام شرکتی که قصد استفاده از این قطعات را دارد نیستیم؛ اما حدس اینکه این شرکت به احتمال زیاد هواوی باشد، چندان دشوار نیست. این لولای جدید از قطعات کمتری استفاده کرده و طراحی ساده‌تری دارد؛ این امر موجب کاهش قیمت و میزان خرابی آن می‌شود.

image

گوشی تاشو جدید هواوی، احتمالا از طراحی مشابه گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 استفاده خواهد کرد. در برخی پست‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو، شاهد عکس‌هایی از طراحی احتمالی این دستگاه هستیم اما هنوز مشخص نیست که این رندر‌ها معتبر باشند. این گوشی هواوی احتمالا از طراحی کوچک و جمع و جوری بهره برده و در رنگ‌های متفاوتی روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)