خانهاخبار
مشخصات فنی نمایشگر و دوربین گوشی هوشمند تاشو اوپو لو رفت

مشخصات فنی نمایشگر و دوربین گوشی هوشمند تاشو اوپو لو رفت

گوشی هوشمند تاشو اوپو از طراحی مانند سری فولد سامسونگ بهره خواهد برد.
۱۴۰۰/۹/۸

همانطور که می‌دانیم، بخش بزرگی از آینده گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های تاشو خواهد بود به طوریکه در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان در حال کار روی مدل‌های تاشو گوشی‌های هوشمند خود هستند. از میان این شرکت‌ها، می‌توان به اوپو اشاره کرد که براساس اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر چینی یعنی Digital Chat Station، معرفی و عرضه رسمی گوشی هوشمند تاشو آن نزدیک است.

image

 

براساس اخبار منتشر شده، طراحی ظاهری گوشی هوشمند تاشو اوپو به مانند سری گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود. در این راستا، نمایشگر بیرونی گوشی هوشمند تاشو اوپو از نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره خواهد برد و همچنین میزبان ناچ حفره‌ای دوربین سلفی قرار گرفته در بالا مرکز صفحه خواهد بود. از آن سو، نمایشگر داخلی 120 هرتزی خواهد بود و دوربین سلفی آن در سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته است. همچنین به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت در بدنه گوشی هوشمند تاشو اوپو قرار خواهد گرفت.

اخبار منتشر شده توسط Digital Chat Station همچنین برخی از مشخصات فنی دوربین این گوشی هوشمند را نیز فاش کرده است. براساس این اطلاعات منتشر شده، گوشی تاشو اوپو از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در نمایشگر بیرونی بهره خواهد برد و در پنل پشتی آن نیز دوربین سه‌گانه با دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی قرار خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)