خانهاخبار
گوشی تاشو اوپو ممکن است اوپو فایند N نام داشته باشد و هواوی هم در حال کار روی گوشی تاشو جدیدش است

گوشی تاشو اوپو ممکن است اوپو فایند N نام داشته باشد و هواوی هم در حال کار روی گوشی تاشو جدیدش است

شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند ، رقابت بسیار هیجان انگیزی در زمینه تولید گوشی های تاشو دارند و در حال حاضر شایعاتی پیرامون گوشی های تاشو آینده اوپو و هواوی منتشر شده است.
۱۴۰۰/۹/۷

به نظر می‌رسد که سازنده دستگاه‌های نمایشگر تاشو در حال رقابت و مبارزه با ناملایمات پیرامون طراحی‌شان هستند. نه تنها این فناوری هنوز در حال رشد و بسیار گران است، بلکه فراگیر شدن آن در حال حاضر با بازار جهانی و شرایط اقتصادی کنونی، هنوز دشوار است. با این وجود، سامسونگ با موفقیت ثابت کرده است که اگر در پیشنهادات و قیمت گذاری خود به اندازه کافی بزرگ و جسور باشید، فاکتور طراحی شکل تاشو نمایشگر، می‌تواند موفقیت زیادی داشته باشد.

image

با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر می‌رسد که بازار گوشی های با نمایشگر تاشو در آستانه یک توسعه بزرگ است. به گفته منابع این صنعت، بنظر می‌رسد شرکت اوپو مدتی است که کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو را آغاز کرده است. متاسفانه شایعات منتشر شده تاکنون به حقیقت تبدیل نشده‌اند اما اکنون در یک خبر از توسعه جدید پیرامون گوشی های تاشو، افشاگر معتبر دیجیتال چت استیشن اخیراً چند پست جالب در سایت Weibo به اشتراک گذاشته است. اولین مورد از این خبرهای پست شده، به یک دستگاه مرموز به نام اوپو فایند N اشاره می‌کند. این پست حاوی اشاراتی به سری گوشی‌های فراموش شده اوپو N است و عکس قرار گرفته نیز مربوط به گوشی هوشمند اوپو N3 است. این گوشی هوشمند، دستگاهی با طراحی بسیار عجیب است که از سال 2014 و 2015 طراحی‌اش دیده شده است که دوربین اصلی آن روی یک موتور چرخشی سوار شده بود که کاربر می‌توانست به عنوان دوربین اصلی و سلفی از آن استفاده کند و تصاویر پانورامای جذابی بگیرد.

image

در پست دوم نیز اشاراتی به گوشی هوشمند مرموز اوپو Find N 5G شده است. در این خبر به نمایشگر تاشو و هم به روشی برای استفاده از لنز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 به عنوان دوربین سلفی اشاره شده است. به کار بردن همچین مکانیزمی قطعا روی یک گوشی تاشو غیر قابل تصور و دور از انتظار نیست. در این پست همچنین اشاره‌ای به شیائومی می 11 الترا وجود دارد که از طریق یک صفحه نمایش کوچک در پشت دستگاه، امکان گرفتن سلفی با دوربین اصلی را برای کاربر ممکن می‌کند.

ممکن است اوپو فایند N نیز همانند پرچم‌دار مذکور شیائومی صفحه نمایش کوچکی در پشت خود داشته باشد، زیرا اکثر منابع موافق هستند که اوپو ازین نوع طراحی برای استفاده از دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی، بهره خواهد برد. برند فایند اوپو قطعاً ویژگی‌های یک پرچم‌دار تمام عیار را ارائه می‌کند که می‌تواند برگ برنده ای برای اوپو در آینده باشد. از طرفی دیگر، باید توجه داشته باشیم که برخی از پتنت‌های منتشر شده اخیر دستگاه‌های تاشو این شرکت، شامل مواردی مانند دوربین پاپ‌آپ و همچنین بدنه تاشو با ظاهری عجیب و صفحه‌نمایش رو به بیرون و دوربینی چرخشی است که به نوعی یادآور دستگاه اوپو N3 به شمار می‌آید.

منبع دیگری ادعا می‌کند که گوشی نمایشگر تاشو اوپو دارای صفحه نمایشی اولد به اندازه 7.8 تا 8 اینچ با وضوح تصویر 2K و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز است. این دستگاه، ظاهراً آنقدر در چرخه توسعه و تولید مانده است که نیروهای این شرکت در حال حاضر از طریق کانال های داخلی برای اهداف آموزش کارکنان، در فروشگاه ها پراکنده شده‌اند که به معنای معرفی خیلی نزدیک این محصول است.

image

خوشبختانه اخبار منتشر شده پیرامون محصولات هواوی معمولا جزئیات بیشتری دارند. شایعه‌ای که به تازگی منتشر شده، مربوط به جلسه اخیر سرمایه گذاران شرکتی به نام Zhaoli Technology است که در آن فاش شد که این شرکت تولید انبوه لولای مخصوص گوشی های هوشمند تاشو را برای یک مشتری بزرگ آغاز کرده است. این شرکت نام مشتری را مشخص نکرده اما تحلیلگران صنعت معتقدند که سفارش دهنده این محصول به خصوص، هواوی است.

چیزی که Zhaoli Technology به آن اشاره کرد این واقعیت بود که طراحی جدید این لولاها ظاهراً خیلی پیچیده نیست و حاشیه سود بیشتری را برای خود دستگاه ایجاد می‌کند. پیشرفتی که حتی شرکتی در مقیاس هواوی به شدت به آن نیاز دارد تا دستگاه تاشو آینده‌اش را قابل دوام و موفق عرضه کند. تمام اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده به خوبی با شایعات قبلی مرتبط است و تاکیید دارند که هوآوی واقعاً روی یک تلفن تاشو مقرون به صرفه و هوشمند کار می‌کند. اگر همه چیز خوب پیش برود، ممکن است در آستانه یک توسعه بزرگ بازار نمایشگرهای تاشو قرار داشته باشیم که واقعاً می‌تواند بخش برتر، سطح بالا و حرفه ای این صنعت را متزلزل کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)