خانهاخبار
استیم توانست با بیش از ۲۷ میلیون کاربر آنلاین، رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند

استیم توانست با بیش از ۲۷ میلیون کاربر آنلاین، رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند

پلتفرم استیم را مسلما همه می‌شناسند و این سرویس گیمینگ مخصوص کامپیوتر‌ها به تازگی موفق شده با ۲۷ میلیون کاربر آنلاین همزمان، رکورد جدیدی را به خود اختصاص دهد.
۱۴۰۰/۹/۷

مسلما نام استیم، برای اکثر کاربران آشنا است. این پلتفرم گیمینگ مخصوص پی سی، محبوب‌ترین فروشگاه بازی‌های دیجیتالی بوده و به تازگی نیز موفق شده با بیش از ۲۷ میلیون کاربر آنلاین به طور همزمان، رکورد جدیدی را به خود اختصاص دهد.

با توجه به آمار قرار گرفته در دیتابیس استیم، این پلتفرم که به شرکت Valve تعلق دارد؛ موفق شده در بعد از ظهر امروز، تعداد ۲۷٫۱۸۲٫۱۶۵ کاربر آنلاین داشته باشد که رکورد پیشین این شرکت را می‌شکند. رکورد قبلی استیم، متعلق به ماه آوریل سال جاری بوده که آنلاین بودن ۲۶.۹ میلیون کاربر را به طور همزمان نشان می‌داد.

image

 

این رکورد‌ها، موفقیت بسیار خوبی برای پلتفرم استیم محسوب می‌شوند که پس از آغاز پاندمی ویروس کرونا، توانست در سال گذشته همین رکورد را به مدت شش بار بشکند. مسلما پیامد‌های این پاندمی و تشویق مردم به ماندن در خانه، به رشد استیم و سایر پلتفرم‌های گیمینگ کمک فراوانی کرده است.

شرکت Valve همیشه آمار دقیقی نیز از محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم خود منتشر می‌کند که معمولا تغییر خاصی نیز نخواهند کرد! محبوب‌ترین بازی استیم در حال حاضر، یکی از مشهور‌ترین عناوین شوتر اول شخص یا همان بازی Counter-Strike: Global Offensive است که ۸۴۹٫۱۴۴ بازیکن فعال دارد. پس از آن عنوان Dota 2 قرار گرفته که دارای ۶۶۳٫۵۶۱ بازیکن فعال است؛ سپس شاهد عنوان بتل رویال PlayerUnknown’s Battlegrounds‌ یا همان PUBG هستیم که ۲۴۱٫۹۰۲ بازیکن فعال دارد. بازی‌های Apex Legends از استودیوی ریسپاون، New World از آمازون، Grand Theft Auto V از راک‌استار گیمز، Rust از استودیوی فیس‌پانچ، MIR4 از وی‌مید و سرانجام Wallpaper Engine‌ استیم نیز در این لیست قرار دارند.

image

 

درباره این رکورد استیم چه می‌اندیشید؟ آیا شما هم از کاربران این پلتفرم Valve هستید یا گزینه‌های دیگر مانند اپیک گیمز استور را ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)