خانهاخبار
تصاویر منتشر شده از محافظ صفحه نمایشگر گلکسی اس 22 طراحی و اندازه نمایشگر این سری پرچمدار را نشان می‌دهد

تصاویر منتشر شده از محافظ صفحه نمایشگر گلکسی اس 22 طراحی و اندازه نمایشگر این سری پرچمدار را نشان می‌دهد

طبق تصاویر منتشر شده، گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به سری اس 21 و اس 22 الترا به نوت 20 شباهت دارد!
۱۴۰۰/۹/۷

براساس اخباری که قبلا منتشر شده است،  سری پرچمدار نسل بعدی سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 در سه‌ماهه اول سال میلادی 2022 و به طور دقیق‌تر، 19 بهمن رونمایی و معرفی خواهد شد. تا به امروز جزئیاتی از سری پرچمدار گلکسی اس 22 مانند طراحی و تراشه منتشر شده است که تا حدودی کاربران را با این سری مورد انتظار آشنا ساخته است. در این راستا، امروز تصاویری از محافظ صفحه نمایشگر سری اس 22 منتشر شده است که طراحی و اندازه این سری را نشان می‌دهد. 

image

از چپ به راست: گلکسی اس 22 الترا، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22

یکی از نکات حائز اهمیت این تصاویر حاشیه نمایشگر بسیار کم سری گلکسی اس 22 است. به علاوه، ناچ دوربین سلفی در هر سه محافظ صفحه نیز قابل مشاهده است که بیانگر این است که گلکسی اس 22 الترا نیز از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره نمی‌برد. همچنین براساس تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس از پنل تخت بهره می‌برند که به زبان طراحی سری پرچمدار حال حاضر سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 21 شباهت دارد. 

image

با توجه به تصاویر منتشر شده، سری گلکسی اس 22 از بدنه عریض‌تری نسبت به سری گلکسی اس 21 با لبه‌های گرد بهره می‌برد که تا حدودی از نظر طولی از سری گلکسی اس 21 کمتر است. البته باید اشاره کرد که برای بررسی دقیق‌تر تفاوت‌ها ظاهری سری گلکسی اس 22 و سری اس 21، این دو سری باید در کنار هم مورد مقایسه قرار بگیرند. همچنین شایعاتی ابراز داشته‌اند که گلکسی اس 22 با نمایشگر اولد فول اچ‌دی پلاس 6.06 اینچی کوچترین نمایشگر در بین سری پرچمدار سامسونگ از زمان گلکسی اس 9 خواهد داشت. از آن سو، گلکسی اس 22 پلاس از نمایشگر 6.55 اینچی بهره می‌برد که در مقایسه به نمایشگر 6.67 اینچی گلکسی اس 21 پلاس قدری کوچک‌تر است. 

مدل پرمیوم سری یعنی گلکسی اس 22 الترا اما به نظر می‌رسد از طراحی سری نوت بهره خواهد برد که به نوت 20 شباهت دارد. البته قبلا نیز فاش شده بود که گلکسی اس 22 الترا از لبه‌های تخت و قلم اس پن بهره خواهد برد. همچنین شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه گلکسی اس 22 الترا مجهز به طراحی جدید قطره‌ای برای دوربین‌های پشتی خواهد بود. شایان ذکر است که این تصاویر منتشر شده از محافظ صفحه گلکسی اس 22 الترا شایعات مبنی بر کم بودن خمیدگی نمایشگر این گوشی پرمیوم در مقایسه با گلکسی نوت 20 را نیز تایید می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان زیادی تا عرضه سری پرچمدار گلکسی اس 22 مانده است و قطعا در هفته‌های پیش رو اخبار بیشتری را درباره این سری پرچمدار خواهیم شنید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)