خانهاخبار
ظاهرا تولید گوشی سامسونگ گلکسی A13 4G در هند آغاز شده است

ظاهرا تولید گوشی سامسونگ گلکسی A13 4G در هند آغاز شده است

سامسونگ به احتمال فراوان گوشی هوشمند و پایین رده A13 4G و نسخه 5G آن را، در هفته های آینده به صورت جهانی رونمایی خواهد کرد.
۱۴۰۰/۹/۷

انتظار می‌رود سامسونگ در هفته‌های آینده و قبل از پایان سال جاری، از گلکسی A13 رونمایی کند. این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد که شامل دو نسخه 4G و 5G می‌شود. تصاویری که از این گوشی هوشمند به تازگی لو رفته است را در ادامه مطلب می‌بینید.

ظبق اطلاعات منتشر شده پیرامون گوشی گلکسی A13، شایعه جدیدی ادعا می‌کند که نسخه 4G این گوشی هوشمند دارای چهار دوربین در پشت است که یک دوربین بیشتر از نسخه 5G این دستگاه است. نحوه قرار گیری دوربین این دستگاه مانند گلکسی A52s 5G به صورت عمودی قرار می‌گیرند. همچنین گفته می‌شود که گلکسی A13 4G دارای ساختار کاملاً پلاستیکی و براق است که نسبت به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است کاملا معقول است.

image

از دیگر مشخصات ظاهری سامسونگ گلکسی A13 می‌توان به مواردی همچون وجود جک هدفون 3.5 میلی متری در پایین دستگاه، پورت USB-C و بلندگو اشاره کرد. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا هر دو در لبه سمت راست قرار دارند.

گفته می‌شود، تولید A13 4G قبلاً در کشور هند در کارخانه‌ای به نام Greater Noida آغاز شده است، که به معنای نزدیک شدن به عرضه سریع و رونمایی رسمی این دستگاه است. گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G قیمتی در حدود 250 دلار خواهد داشت و نسخه 4G این دستگاه قطعا باید ارزان‌تر از آن باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)