خانهاخبار
لوگوی چیپست اسنپدراگون 8Gx نسل اول لو رفت

لوگوی چیپست اسنپدراگون 8Gx نسل اول لو رفت

حالا که تنها چند روز تا رویداد معرفی چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول توسط کوالکام باقی مانده است؛ با لو رفتن یک لوگو با نام متفاوتی روبرو هستیم که کمی اوضاع را گیج کننده می‌کند.
۱۴۰۰/۹/۶

همانطور که پیش از این شنیده بودیم، کوالکام نام پردازنده پرچمدار جدید خود را به اسنپدراگون 8 نسل اول تغییر داده است؛ اما حالا شاهد لو رفتن یک لوگو از یکی از چیپست‌های کوالکام هستیم که توسط افشاگری به نام @Za_Raczke منتشر شده است.

نام این صفحه، “Testing Icon” بوده و در کنار لوگو نیز حروف Test123 به چشم می‌خورند که مسلما، حروف پیش فرض هستند و قرار است در هنگام معرفی با نام دیگری جایگزین شوند. ولی همانطور که گفتیم، نام این محصول با چیزی که پیش از این از کوالکام شنیده بودیم؛ جور در نمی‌آید.

image

البته کوالکام به طور رسمی به نام اسنپدراگون 8 نسل اول اشاره‌ای نکرده بود و تنها به اشاره به اینکه نام چیپست پرچمدار جدید آنها پلتفرم اسنپدراگون سری 8 است؛ بسنده کرد. بنابراین بعید نیست که نام پردازنده‌های جدید سری 8 این شرکت، همان 8Gx دیده شده در عکس باشد.

کوالکام پیش از این نیز چیپستی با نام 8cx را عرضه می‌کرد که پرچمدار چیپست‌های این شرکت برای لپ‌تاپ‌های مبنی بر آرم ویندوزی بود. همچنین یک مدل به نام 8c نیز وجود داشته که کمی ضعیف‌تر از 8cx است؛ در نهایت، یک مدل پایین رده با نام 7c نیز وجود دارد.

با توجه به نحوه نام‌ گذاری فعلی چیپست‌های اسنپدراگون، برخی چیپست‌ها برای نشان دادن عملکرد قدرتمند‌تر پردازنده گرافیکی، پسوند G را به همراه دارند؛ برای مثال چیپست اسنپدراگون 765G، پردازنده گرافیکی قدرتمندتری را نسبت به اسنپدراگون 765 دارد. پسوند x نیز معمولا برای محصولات رده بالای این شرکت به کار می‌رود.

image

رویداد معرفی چیپست پرچمدار جدید کوالکام، قرار است در تاریخ سه‌شنبه ۳۰ نوامبر (۹ آذر)، برگزار شود و بالاخره در این تاریخ متوجه خواهیم شد که نام این پردازنده چیست! شما درباره لوگوی لو رفته از این چیپست چه می‌اندیشید؟ آیا سیستم نام گذاری پیشین کوالکام را ترجیح می‌دادید یا این سیستم جدید را بیشتر می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)