خانهاخبار
نتایج بنچمارک‌ها نشانگر قدرت چشمگیر ریلمی GT 2 پرو با استفاده از چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول هستند

نتایج بنچمارک‌ها نشانگر قدرت چشمگیر ریلمی GT 2 پرو با استفاده از چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول هستند

به تازگی نتیجه بنچمارک AnTuTu از گوشی ریلمی GT 2 پرو منتشر شده و این گوشی جدید با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل اول نیز توانسته به امتیازی بیش از ۱ میلیون در این بنچمارک دست پیدا کند.
۱۴۰۰/۹/۶

در یکی دو هقته گذشته، شاهد کسب امتیاز بیش از ۱ میلیون در بنچمارک AnTuTu توسط یک گوشی ویوو با استفاده از چیپست جدید مدیاتک دیمنسیتی 9000 بودیم و مدتی پس از این نیز یک گوشی با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول، امتیازی بیش از آن را کسب کرد. حالا یک گوشی ریلمی که به عقیده بسیاری، همان ریلمی GT 2 پرو است، موفق شده به سومین گوشی اندرویدی با امتیازی بیش از ۱ میلیون در بنچمارک AnTuTu تبدیل شود.

image

 

این گوشی از نسل جدید چیپست‌های پرچمدار کوالکام، یا همان اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده کرده و شماره مدل آن نیز RMX3300 است. شایعات منتشر شده در گذشته، ادعا می‌کردند که شماره مدل این گوشی RMX3301 بوده که احتمالا مربوط به نسخه متفاوتی از همین گوشی باشد.

ریلمی هنوز جزئیاتی درباره مشخصات سخت افزاری گوشی GT 2 پرو منتشر نکرده است؛ اما به توجه به مطالب لو رفته درباره این گوشی، محصول جدید این شرکت به همراه سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme UI 3.0 روانه بازار خواهد شد. این گوشی قرار است با نمایشگر امولد ۶.۵۱ اینچی با کیفیت فول اچ دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 به بازار عرضه شود.

image

 

گفته می‌شود که گوشی ریلمی GT 2 پرو، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را به همراه داشته و رزولوشن دوربین اصلی آن نیز که از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد، معادل ۵۰ مگاپیکسل است. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی کرده که واقعا قابل تحسین است؛ اما هنوز درباره ظرفیت باتری آن چیزی نمی‌دانیم.

ریلمی GT 2‌ پرو قرار است در سال آینده روانه بازار شود، ولی هنوز تاریخ عرضه دقیق آن را نمی‌دانیم. قیمت آن نیز قرار است حدود ۴۰۰۰ یوآن (حدود ۶۲۵ دلار / ۵۵۵ یورو) باشد. درباره پرچمدار جدید ریلمی چه می‌اندیشید؟ آیا با توجه به قدرت چشمگیر چیپست آن، با محصولی ارزشمند روبرو هستیم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)