خانهاخبار
سامسونگ قصد توقف تولید سری گلکسی نوت را دارد

سامسونگ قصد توقف تولید سری گلکسی نوت را دارد

با وجود اظهارات سامسونگ درباره سری گلکسی نوت و اطمینان خاطر به مشتریان که این سری در سال ۲۰۲۲ باز خواهد گشت، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد این سری را به طور کامل کنار گذاشته و آن را با سری تاشو فولد جایگزین کند.
۱۴۰۰/۹/۶

در اوایل سال جاری، شرکت سامسونگ اعلام کرد که در این نسل، قصد عرضه یک گوشی از سری گلکسی نوت را ندارد ولی به طرفداران این سری اطمینان خاطر داد که می‌توانند در سال آینده، منتظر عرضه خانواده جدید گلکسی نوت باشند. حالا اما گزارشاتی از کره جنوبی منتشر شده‌اند که خبر‌های متفاوت و ناامید کننده‌ای را برای طرفداران سری گلکسی نوت به همراه دارند.

image

 

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ، به طور کلی سری گلکسی نوت را از برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۲ حذف کرده و دلیل اصلی این تصمیم، موفقیت گوشی‌های تاشو این شرکت است. اگر به آمار نگاهی بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که سری گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 20 به ترتیب موفق به فروش ۱۲.۷ و ۹.۷ میلیون دستگاه در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ شده‌اند؛ در صورتی که فروش گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد به تنهایی به ۱۳ میلیون دستگاه می‌رسد.

به همین دلیل و با توجه به افزایش درخواست برای گوشی‌های تاشو و کاهش فروش سری گلکسی نوت، کنار گذاشتن سری نوت توسط سامسونگ و جایگزینی آن با سری‌های گلکسی فولد و گلکسی فلیپ تصمیمی عقلانی به نظر می‌رسد.

این گزارش همچنین به این امر اشاره کرده که سامسونگ سرانجام تولید گوشی‌های گلکسی نوت 20 و نوت 20 الترا را متوقف کرده است؛ البته چنین حرکتی چندان دور از انتظار نیست زیرا بیش از یک سال از عرضه این دو مدل به بازار می‌گذرد.

image

 

درباره این تصمیم سامسونگ و احتمال خداحافظی با سری محبوب گلکسی نوت چه می‌اندیشید؟ آیا سامسونگ می‌تواند به همین راحتی، یکی از مهم‌ترین سری‌های خود را که بزرگترین نوآوری‌های این شرکت را به همراه داشتند، کنار بگذارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رامین

۱۴۰۰/۹/۶
بعضی وقتا میشه از دل یک موضوع شما تمام جوانب و تکنولوژی هارو استخراج کردی و دیگه چیز تازه ای برای عرضه وجود نداره و باید پا به عرصه جدیدی بزاری..الان سری نوت به همین مرحله رسیده..هرچی تکنولوژی بوده ازش بیرون کشیدن و توی دنیای موبایل گسترش دادن و سامسونگ باید برای اینکه توی سال های آیند هم حرف اول رو بزنه بتونه با اپل رقابت کنه، پا به عرصه جدید بزاره که اونم گوشی های تاشونده و رول شونده هستند و حالا باید تکنولوژی های جدید رو با ادغام از تجارب قبلی از دل این محصولات بیرون بکشه..من که خودم با تمام وجودم طرفدار سری نوت هستم و همیشه نوت داشتم اما واقعیت اینه که دیگه سری نوت چیز جدیدی برای عرضه نداره.