خانهاخبار
گوشی هوشمند مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا ممکن است نیمه اول سال 2022 رونمایی شود

گوشی هوشمند مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا ممکن است نیمه اول سال 2022 رونمایی شود

به نظر می‌رسد موتورولا نیز پس از سامسونگ به دومین تولیدکننده‌ای تبدیل خواهد شد که از سنسور 200 مگاپیکسلی در گوشی‌های هوشمند خود بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۹/۵

موتورولا در سال 2021 بسیار پرکار بوده است و طیف متنوعی از گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزارهای مختلف را معرفی کرده است. در این راستا، پرچمدار نسل بعدی موتورولا قرار است ماه بعد در چین عرضه شود که به احتمال زیاد به اولین گوشی هشمند مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل بدل خواهد شد. حالا براساس خبری که امروز منتشر شد، موتورولا قرار است سال بعد میلادی یعنی 2022 اولین گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی را وارد بازار کند.

این اخبار غیررسمی که توسط افشاگران برجسته دنیای فناوری یعنی Ice Universe و Digital Chat Station منتشر شده است حاکی از آن است که موتورولا در حال کار روی توسعه و ساخت گوشی هوشمند مجهز به سنسور 200 مگاپیکسلی است که در نیمه اول سال میلادی 2022 معرفی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره طراحی ظاهری و یا مشخصات فنی این گوشی هوشمند در دسترس نیست. 

image

 

همچنین Ice Universe اعلام کرده است که شیائومی نیز قصد دارد در نیمه دوم سال میلادی بعد از گوشی هوشمند خود با سنسور 200 مگاپیکسلی رونمایی کند. به علاوه، سامسونگ که قبلا از سنسور 200 مگاپیکسلی خود رسما رونمایی کرده بود گوشی هوشمند خود با دوربین 200 مگاپیکسلی را در سال 2023 عرضه می‌کند. براساس این اخبار، موتورولا به اولین شرکتی بدل خواهد شد که گوشی هوشمند با سنسور 200 مگایپکسلی را عرضه می‌کند.

شایان ذکر است که پرچمدار نسل بعدی موتورولا یعنی موتو اج X نیز تجربه عکاسی خوبی را برای کاربر فراهم می‌آورد. در این راستا، موتو اج X اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که مجهز به دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV60A با اندازه پیکسلی 0.61 میکرومتر است. همچنین پرچمدار موتورولا اولین گوشی‌ هوشمند است که از سنسور 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50A با اندازه 1/1.55 اینچ در پنل پشتی بهره خواهد برد. باید اشاره کرد که موتو اج X با نام تجاری موتو اج 30 الترا در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. 

image

 

از مشخصات فنی موتو اج X که در اخیرا در لیست TENAA منتشر شده است می‌توان به دوربین سه‌گانه متشکل از دو دوربین 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی، اندروید 11 و سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. همچنین این گوشی هوشمند از نمایشگر اولد 6.67 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 144 هرتزی بهره خواهد برد. در بخش سخت‌افزار موتو اج X مجهز تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک، حافظه رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا 512 گیگابایت خواهد بود. به علاوه، منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 68 واتی است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)