خانهاخبار
موتورولا و شیائومی قصد استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ را دارند

موتورولا و شیائومی قصد استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ را دارند

شرکت سامسونگ مدتی پیش از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 رونمایی کرد و اخیرا گفته می‌شود که موتورولا و شیائومی قصد استفاده از این سنسور در گوشی‌های خود را دارند.
۱۴۰۰/۹/۴

شرکت سامسونگ در ماه سپتامبر از سنسور جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی خود، یا همان ISOCELL HP1 رونمایی کرد. متاسفانه تا به حال شاهد معرفی گوشی جدیدی که این سنسور قدرتمند را به همراه داشته باشد نبوده‌ایم؛ اما به گفته یکی از افشاگران قابل اعتماد به نام Ice Universe، گوشی‌هایی با سنسور ISOCELL HP1 به زودی عرضه خواهند شد و در کمال تعجب، اولین گوشی‌هایی که این سنسور را به همراه دارند توسط سامسونگ تولید نشده‌اند!

image

 

این افشاگر یا همان Ice Universe معتقد است که نخستین گوشی عرضه شده با این سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی، از برند موتورولا بوده و پس از آن نیز یک گوشی شیائومی این سنسور را به همراه خواهد داشت.

image

 

در سوی دیگر، سامسونگ قصد دارد تا برای عرضه یک گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، تا سال ۲۰۲۳ صبر کند؛ به همین دلیل شاید این افتخار نسیب گوشی گلکسی اس 23 الترا شود. با توجه به فشار یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی بر روی پردازشگر عکس گوشی، می‌توان گفت که محتاطانه عمل کردن سامسونگ در این زمینه قابل درک است و در صورت عجله برای استفاده از این تکنولوژی، شاید نتوان از قدرت کامل آن استفاده کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نوکیا فن

۱۴۰۰/۹/۵
منظور شما از نسیب ، همان نصیب است !؟؟؟؟!!!!