خانهاخبار
گوشی اوپو فایند X4 پرو به همراه چیپست جدید و سرعت شارژ بالاتر معرفی خواهد شد

گوشی اوپو فایند X4 پرو به همراه چیپست جدید و سرعت شارژ بالاتر معرفی خواهد شد

به تازگی شاهد لو رفتن بخشی از مشخصات پرچمدار بعدی اوپو، یا همان فایند X4 پرو هستیم و به نظر می‌رسد که این گوشی، چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل اول را به همراه خواهد داشت.
۱۴۰۰/۹/۴

گوشی پرچمدار اوپو فایند X3 پرو که در ماه مارس سال جاری میلادی روانه بازار شد؛ محصول خوب و راضی کننده‌ای بود و حالا روز به روز شایعات بیشتری درباره جانشین آن، یا همان اوپو فایند X4 پرو می‌شنویم.

image

 

به گفته یکی از افشاگران شناخته شده چینی به نام Digital Chat Station، پرچمدار جدیدی اوپو به همراه پلتفرم کوالکام SM8450 عرضه شده که در واقع همان چیپست اسنپدراگون 8 نسل اول است؛ این گوشی از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی این گوشی، دارای رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. گفته می‌شود که دوریبن سلفی اوپو فایند X4 پرو رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را دارد که با فایند X3 پرو و فایند X2‌ پرو برابر است؛ در صورت استفاده از یک سنسور مشابه در سه نسل متوالی، باید گفت که به نظر می‌رسد اوپو در این قسمت از کار مرتکب اشتباهی شده است.

در پشت گوشی قرار است شاهد دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور‌های 1/1.5” اینچی و همچنین دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر باشیم. این دوربین دقیقا مشابه نسل پیشین یا همان اوپو فایند X3 پرو است؛ البته هنوز خبری درباره حضور دوربین میکروسکوپی ۳ مگاپیکسلی نسل قبلی در این گوشی دریافت نکرده‌ایم.

image

 

درباره مشخصات احتمالی اوپو فایند X4 پرو چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)