خانهاخبار
آپدیت بتای One UI 4.0 برای سامسونگ گلکسی نوت 20 و اس20 منتشر شد

آپدیت بتای One UI 4.0 برای سامسونگ گلکسی نوت 20 و اس20 منتشر شد

برنامه بتای عمومی رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید 12 سرانجام در دسترس کاربران گلکسی نوت 20 و گلکسی اس 20 قرار گرفته است.
۱۴۰۰/۹/۴

سامسونگ مدتی قبل به‌روزرسانی پایداری از رابط کاربری One UI 4 در سری گلکسی S21 با هدف رفع برخی مشکلات لگ در این گوشی‌ها برای کاربران امریکایی ارائه کرد. حالا این شرکت کره ‌ای اعلام کرده است که One UI 4 را برای مدل‌های قدیمی‌تر سری گلکسی اس 20  و نوت 20  هم به‌روزرسانی می‌کند.  البته این آپدیت هنوز در فرم بتا است.

بنابراین دومین بتای One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 به گلکسی اس 20، اس20پلاس، اس 20اولترا، نوت20 و نوت20 اولترا برای هر دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون این گوشی‌ها ارائه می‌شود. شماره ساخت جدید به ZUKA ختم می شود.

این نرم‌افزار حاوی وصله‌های امنیتی دسامبر ۲۰۲۱ و رفع باگ‌های مواردی مانند خطاهای نرخ تازه‌سازی تطبیقی، خطاهای اشتراک‌گذاری سریع و خطاهای مربوط به Clear View Display Cover است. همچنین باید انتظار بهبود نرخ فریم در تمام قسمت‌های رابط کاربری و جستجوی بهتر در اپلیکیشن پیام‌رسان را داشته باشید.

اگر شما تاکنون این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید و می‌خواهید اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 Beta را نصب کنید، می‌توانید با کلیک بر روی بنر برنامه One UI Beta در Samsung Members در One UI 4.0‌ Beta شرکت کنید. اما توجه داشته باشید که فقط برای واحدهای آنلاک گلکسی اس20 ،اس20پلاس واس20اولترا  باز است.

پس از ثبت‌نام، می‌توانید به منوی تنظیمات و به‌روزرسانی نرم‌ افزار در دستگاه خود بروید تا اولین به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 4.0 Beta را دانلود کنید. این روش برای سری گلکسی نوت20 نیز اعمال می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)