خانهاخبار
گوشی ویوو V23e 5G به همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی ویوو V23e 5G به همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت ویوو در امروز از گوشی جدیدی به نام V23e 5G رونمایی کرده که امکاناتی چون پردازنده دیمنسیتی 810، نمایشگر اولد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۹/۳

همانطور که انتظار می‌رفت، شرکت ویوو در امروز از گوشی جدید خود به نام ویوو V23e 5G رونمایی کرد. این گوشی امکاناتی مانند پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 810، نمایشگر اولد و دوربین اصلی و سلفی قدرتمندی را با قیمت ۴۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

image

 

ویوو V23e 5G دارای نمایشگر ۶.۴۴ اینچی از نوع اولد با یک ناچ قطره‌ای است که درون آن، یک دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی قرار دارد. در پشت گوشی نیز شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8 هستیم که توسط یک دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی f/2.4 همراهی می‌شود.

ظرفیت باتری این گوشی، معادل ۴۰۵۰ میلی آمپر بوده و ویوو V23e 5G از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری FunTouch OS 12 روانه بازار شده و یک شارژر ۴۴ واتی نیز درون جعبه آن قرار گرفته است.

این گوشی ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را به همراه داشته و در حال حاضر قیمت آن روی سایت ویوو، معادل ۱۲٫۹۹۹ بات تایلند (حدود ۳۹۲ دلار) است. این گوشی در دو رنگ روانه بازار شده که شامل رنگ مشکی و رنگی ترکیبی بین آبی و صورتی می‌شود.

 

درباره گوشی جدید ویوو چه می‌اندیشید؟ آیا امکانات این گوشی، قیمت ۴۰۰ دلاری آن را توجیه می‌کند یا در همین بازه قیمتی می‌توان گزینه‌های بهتری را نیز پیدا کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)