خانهاخبار
کسب سود از اتریوم به کمک صرافی اکس نوین

کسب سود از اتریوم به کمک صرافی اکس نوین

در دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال اکس نوین در کنار شما است با بدون هیچ مشکلی درآمد ارزی کسب کنید و لذت ببرید.
۱۴۰۰/۹/۲
image

رشد بی سابقه قیمت اتریوم و بیت کوین در ماه های اخیر باعث شد که افراد زیادی به بازار معاملاتی آن ها روی بیاورند و تریدرهای به اصطلاح گردن کلفت که سرمایه کافی برای خرید این ارزهای دیجیتال را داشتند بازار را در دست بگیرند. نکته اینجا است که همیشه دست بالای دست بسیار است و شما هر چقدر هم که در تریدینگ حرفه ای باشید نمی توانید به تنهایی و بدون کمک افراد متخصص و کارشناسان متبحر به موفقیت بیشتر دست پیدا کنید. با اکس نوین دیگر این مشکل را نخواهید داشت و می توانید با کمترین دردسر به بیشترین سود برسید.

ما در اکس نوین امکان خرید ارز دیجیتال را در بستری کاملا امن با دریافت کمترین کارمزد برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید به سود دلخواه خود برسید. با استفاده از حساب کاربری خود می توانید به بیش از 40 ارز دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشید؛ با توجه به اینکه کلیه خدمات خرید یا فروش به صورت کاملا خودکار انجام می شود نیازی نیست نگران افتادن در دام هکرها یا ارسال اشتباه کلیدهای خصوصی به جای کلید عمومی باشید.

چرا اکس نوین را انتخاب کنیم؟

اگر تجربه فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید، حتما مشکلات آن را از نزدیک لمس کرده اید و می دانید که چرا باید به سراغ صرافی های داخلی رفت. عدم نیاز به افتتاح حساب های ارزی، بلوکه نشدن حساب ها و عدم نگرانی درباره تاثیر تحریم ها بر روی دارایی های شما از اصلی ترین مزایای صرافی های داخلی از جمله اکس نوین هستند. اما مزیت های اکس نوین به همین جا ختم نمی شود. در ادامه دلایل دیگری ارائه می کنیم که شما را قانع می کنند برای یک بار هم که شده اکس نوین را محک بزنید و به مشتری دائمی ما تبدیل شوید.

  • امکان برداشت از حساب های دیجیتال به تومان
  • واریز آنی مبلغ درخواستی به حساب بانکی دلخواه
  • خرید و فروش انواع ارز دیجیتال با کمترین کارمزد
  • امکان معرفی دوستان به اکس نوین و دریافت پاداش های جذاب
  • بهره مندی از خدمات پشتیبانی آنلاین و مشاوره های تخصصی به صورت 24 ساعته

آیا اتریوم می تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری باشد؟

قبل از اینکه به سراغ راهکار کسب درآمد استخراج اتریوم برویم بهتر است به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا اتریوم منبع خوبی برای سرمایه گذاری هست؟ با توجه به نمودارهای قیمت اتریوم در اکس نوین و آخرین رتبه بندی جهانی اتریوم اکنون دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان است. به همین دلیل می توان با اطمینان گفت که سرمایه گذاری بر روی این ارز سودآور است.

البته اگر نگاهی به قیمت آن بیندازید متوجه می شوید که برای خرید اتریوم باید سرمایه زیادی داشته باشد؛ اما اگر این سرمایه را به عنوان پس انداز داشته باشید، نه اینکه خانه و زندگی خود را برای تامین آن بفروشید، می توانید به کسب سود از این بازار امیدوار باشید. اگر سرمایه کافی ندارید احتمالا استخراج اتریوم برای شما بهتر است. در بخش های بعدی توضیحات دقیق تری درباره کسب درآمد از این طریق ارائه می دهیم.

image

چرا استخراج اتریوم؟

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که چرا به جای بیت کوین که قیمت بسیار بالاتری دارد به سراغ اتریوم برویم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استخراج بیت کوین امروز دیگر به سادگی گذشته نیست و شما نمی توانید با یک ماینر ساده این کار را انجام دهید. زیاد شدن تعداد ماینرها، پیچیدگی معاملات و کاهش پاداش ها چیزی است که نیاز به دستگاه های پیچیده تر را بیشتر می کند . برای خرید یا حتی اجاره چنین دستگاه هایی شما باید مبلغ زیادی بپردازید.

این در حالی است که استخراج اتریوم با کارت های گرافیک هم ممکن است و شما اکنون می توانید در زمان بسیار کمتری در مقایسه با بیت کوین، اتریوم استخراج کنید. از طرف دیگر پاداش آن نیز چند برابر بیت کوین است و محدودیتی در استخراج آن وجود ندارد. پس شما می توانید با خرید یک کارت گرافیک مناسب تا ابد اتریوم استخراج کنید. میزان درآمد استخراج اتریوم بستگی به قدرت کارت گرافیک انتخابی دارد اما با سرمایه ای کم هم می توان به سود مناسبی رسید.

برای اینکه به درآمد استخراج اتریوم برسیم چه کنیم؟

خرید و فروش اتریوم برای تازه کاران چندان ساده نیست و شاید استخراج پیشنهاد بهتری برای آن ها باشد. نکته اینجاست که باید کمی دقت به خرج دهند و سخت افزار و نرم افزار مناسبی را انتخاب کنند. انتخاب مدل دستگاه ماینر، نرم افزار استخراج و شناختن قوانین استخراج اتریوم در ایران از اصلی ترین مراحل استخراج هستند. توصیه کارشناسان اکس نوین این است که برای اینکه میزان درآمد استخراج اتریوم مناسب باشد مدتی را به کارآموزی نزد افراد حرفه ای بگذرانید تا وسایل کار را ببینید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

آشنا شدن با افراد حرفه ای احتمال خطای شما را در آینده کمتر می کند و زمانی که خودتان کار را به صورت مستقل آغاز کردید می توانید زودتر به کسب درآمد برسید. اگرچه کار ما در صرافی اکس نوین استخراج ارز دیجیتال و فروش یا اجاره ماینر نیست اما می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از آن ها در این خصوص راهنمایی بخواهید. تجربه آن ها در این بازار قطعا به رشد سریع تر شما کمک خواهد کرد.

میزان درآمد استخراج اتریوم چقدر است؟

در حال حاضر اتریوم برای هر بلاکی که استخراج می کنید 3 اتر به شما پاداش میدهد و البته به جز آن برخی هزینه های مربوط به تراکنش ها نیز پرداخت خواهند شد. همین موضوع باعث می شود که افراد زیادی برای ماینینگ اتریوم و کسب درآمد از این طریق وسوسه شوند. نکته اینجاست که میزان این درآمد بستگی به نوع ماینر شما و قدرت آن دارد. طبیعی است که هرچه بلاک بیشتری استخراج کنید درآمد بالاتری کسب خواهید کرد؛ اما ممکن است بعضی از ماینرها تراکنش ها را اولویت بندی کنند. به این معنا که برای تراکنش هایی با هزینه بالاتر اولویت بالاتری در نظر بگیرند.

علاوه بر این میزان هش ماینر و مصرف برق آن نیز تاثیر زیادی در درآمد حاصل از استخراج دارد. توجه داشته باشید که برای اینکه درآمد خود را در حد پایداری نگه دارید باید همواره سخت افزار خود را به روز کنید و ارتقا دهید. با این کار نه تنها هزینه های نگهداری ماینر کمتر می شود؛ بلکه قدرت آن بالاتر می رود و سود بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به همه این موضوعات نمی توان مقدار دقیقی را برای سود تعیین کرد؛ اما راهکارهایی هست که هر شخص درآمد خود را محاسبه کند.

image

آموزش محاسبه درآمد استخراج اتریوم

برای محاسبه درآمدی که از طریق استخراج اتریوم نصیب شما می شود می توانید از گروه های آنلاین یا سایت های مختلف استفاده کنید. با جست و جوی عبارت Ethereum mining calculator می توانید این سایت ها را پیدا کنید. اگر به دنبال سایت های معتبر می گردید نگاهی به لیست زیر بیندازید.

  • سایت Whattomine.com

برای استفاده از این سایت نیاز به دانستن هش ریت ماینر، میزان مصرف برق، هزینه مصرف برق در ایران و کارمزد استخراج استخری که ازآن استفاده می کنید خواهید داشت. دیگر کادرهای موجود در سایت به صورت خودکار بعد از وارد کردن اطلاعات گفته شده پر خواهند شد. با اتمام این مراحل و فشردن دکمه تایید محاسبه درآمد استخراج اتریوم با دقت بالایی به شما نمایش داده می شود.

نکته اینجاست که این محاسبات مربوط به همین لحظه و همین اطلاعاتی است که وارد کرده اید و برای اینکه به یک ماینر حرفه ای شوید باید به صورت مرتب درآمدتان را رصد کنید. بعد از گرفتن نتایج از این سایت سایر هزینه ها مانند هزینه های خنک سازی، سخت افزار، تجهیزات جانبی و... را از آن کم کنید تا به درآمد خالص خود برسید.

  • سایت WhatToMine

این سایت در واقع یک ماشین حساب آنلاین است و علاوه بر دریافت اطلاعاتی که در بخش قبلی بیان کردیم نیاز به متوسط میزان برداشت در 24 ساعت گذشته دارد. WhatToMine فیلتر است و برای استفاده از خدمات آن باید با فیلتر شکن وارد شوید.

دیگر سایت های محاسبه گر درآمد شما نیز نیاز به همین اطلاعات دارند و اغلب تحلیل خوبی از درآمد نهایی به شما می دهند. سایت های CoinWarz، CryptoComp و MyCryptoBuddy از بهترین گزینه ها برای ماینرهای ایرانی است.

آیا استخراج اتریوم هنوز سودآور است؟

بر خلاف بیت کوین که تعداد محدودی دارد و پاداش های استخراج آن هر  سال یک بار نصف می شوند، اتریوم نامحدود است و پاداش های آن در فاصله های زمانی بیشتری کم می شوند. همواره به یاد داشته باشید که یکی از اصلی ترین شاخص ها برای سنجش به صرفه بودن درآمد استخراج اتریوم قیمت آن است و امروز با توجه به روند رو به رشد و قیمت بالای این ارز این کار کاملا به صرفه به نظر می رسد. هرچند که افزایش تعداد ماینرها کار را برای شما سخت تر و سخت تر می کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)