خانهاخبار
گوشی‌های سری آنر 60 در روز ۱۰ آذر معرفی می‌شوند

گوشی‌های سری آنر 60 در روز ۱۰ آذر معرفی می‌شوند

به تازگی، شرکت آنر از تاریخ معرفی سری جدید گوشی‌های خود، یا همان آنر 60 رونمایی کرده که در روز ۱ دسامبر (۱۰ آذر) معرفی خواهند شد.
۱۴۰۰/۹/۲

در چند روز گذشته، شاهد انتشار تیزر‌هایی از سوی آنر برای سری گوشی‌های جدید آنر 60 بودیم و حالا نیز سرانجام تاریخ رونمایی از این سری توسط آنر اعلام شده است. سری آنر 60 در روز چهارشنبه، ۱ دسامبر (۱۰ آذر) معرفی خواهند شد؛ در تیزر منتشر شده در امروز، شاهد همان ظاهر کهکشان-محور تیزر‌های پیشین هستیم که به گفته بسیاری، دلیل آن اضافه شدن یک حالت عکاسی از ستارگان به دوربین گوشی است.

image

 

شرکت آنر قرار است از سه مدل جدید رونمایی کند که شامل مدل معمولی یا همان آنر 60، آنر 60 پرو و آنر 60 SE می‌شوند. مدل پرو به گفته برخی از افشاگران، قرار است با چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 روانه بازار شده و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری آن نیز سرعت شارژ ۱۰۰ وات یا حتی بیشتر را دارد. با توجه به گواهی 3C دریافت شده توسط مدل اصلی، می‌دانیم که سرعت شارژ در نسخه معمولی آنر 60 معادل ۶۶ وات خواهد بود.

گوشی‌های سری آنر 60 همان طراحی دو حلقه برای دوربین را که در سری آنر 50 شاهد آن بودیم حفظ خواهند کرد. به طرز عجیبی در این دوران که تقریبا همه مشخصات گوشی‌ها پیش از عرضه آنها لو می‌رود، آنر موفق شده تا نسبتا مشخصات گوشی‌های جدید خود را پنهان کند و به نظر می‌رسد که برای آشنایی بیشتر با این گوشی‌ها، باید تا روز ۱ دسامبر (۱۰ آذر) و برگزاری رویداد آنر صبر کنیم. این رویداد در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت ایران برگزار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)