خانهاخبار
وان پلاس 10 پرو فاقد دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی خواهد بود

وان پلاس 10 پرو فاقد دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی خواهد بود

به تازگی شایعه‌ای توسط یک افشاگر شناخته شده منتشر شده است که به گفته آن، گوشی وان پلاس 10 پرو نیز قرار است فاقد دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی باشد.
۱۴۰۰/۹/۲

شرکت وان پلاس همواره می‌گوید که تمرکز بسیار زیاد و روز افزونی روی عملکرد دوربین گوشی‌های خود دارد؛ اما در عمل، باید گفت که گوشی‌های این شرکت در زمینه عملکرد دوربین تله‌فوتو، ضعیف‌تر از بسیاری از رقبای آن هستند. حالا با استناد به شایعه‌ای جدید، به نظر می‌رسد که این روند قرار است با گوشی وان پلاس 10 پرو نیز ادامه داشته باشد.

image

 

به گفته افشاگر شناخته شده چینی که Digital Chat Station نام دارد؛ گوشی وان پلاس 10 پرو فاقد دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی بوده و تنها از زوم اپتیکال ۳.۳ برابر و زوم دیجیتال تا ۳۰ برابر پشتیبانی می‌کند. این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که رزولوشن این دوربین تله‌فوتو چندان بالا نیست؛ بنابراین احتمالا ترکیب زوم اپتیکال و دیجیتال آن نیز چیز جالبی از آب در نمی‌آید!

اگر به سراغ دیگر خویشاوندان برند وان پلاس برویم؛ متوجه خواهیم شد که گوشی اوپو فایند X و ریلمی GT نیز فاقد دوربین‌هایی با زوم پریسکوپی خواهند بود. درباره این شایعه چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان وان پلاس دیگر آن حس و حال رقابتی سابق را ندارد یا از محصولات جدید این شرکت راضی هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)