خانهاخبار
گوشی ویوو Y74s 5G به همراه پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

گوشی ویوو Y74s 5G به همراه پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی از گوشی میان رده جدیدی رونمایی کرده که Y74s 5G نام داشته و چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810 و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۹/۲

حدود دو هفته پیش، شاهد معرفی گوشی Y76s ویوو بودیم و حالا نیز این شرکت از گوشی جدیدی به نام Y74s رونمایی کرده که شباهت‌های زیادی با مدل Y76s دارد.

image

 

این گوشی به لطف استفاده از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 810، از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G پشتیبانی می‌کند. چیپست ۶ نانومتری این گوشی، دارای دو هسته از نوع کورتکس A76، شش هسته از نوع کورتکس A55 و پردازنده گرافیکی مالی G57 MC2 است.

ویوو Y74s 5G به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X عرضه شده و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گوشی از کارت‌های حافظه microSD تا حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت نیز پشتیبانی کرده تا کاربران هرگز برای یافتن فضای ذخیره سازی، دچار مشکل نشوند.

image

 

نمایشگر ۶.۵۸ اینچی این گوشی، از نوع LCD بوده و متاسفانه فاقد نرخ نوسازی بالاتر از ۶۰ هرتز است. رزولوشن این نمایشگر، فول اچ دی پلاس بوده و نرخ حساسیت به لمس آن نیز معادل ۱۸۰ هرتز است؛ این نمایشگر از HDR پشتیبانی نمی‌کند.

در پشت گوشی، شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن هستیم که فقط توسط یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی نیز که درون یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر قرار گرفته است؛ رزولوشن ۸ مگاپیکسل را دارد. دوربین اصلی و سلفی این گوشی، توانایی ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p را دارند.

image

 

ویوو Y74s 5G یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری را به همراه داشته و از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری OriginOS 1.0 روانه بازار خواهد شد. از دیگر امکانات این گوشی، می‌شود به پشتیبانی از دو سیم کارت، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور و پشتیبانی از aptX و LDAC اشاره کرد.

 

این گوشی در رنگ‌های آبی و مشکی روانه بازار کشور چین شده و قیمت آن نیز معادل ۲۳۰۰ یوآن (حدود ۳۶۰ دلار / ۳۲۰ یورو) است. درباره گوشی جدیدی ویوو چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان چنین امکاناتی، ارزش قیمت این گوشی را دارد یا حتی در بین گوشی‌های چینی نیز می‌شود گزینه‌های خیلی بهتری را پیدا کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)