خانهاخبار
رندرهای منتشر شده از پیکسل 6A اندازه کوچک و طراحی مشابه آن به سری پیکسل 6 را نشان می‌دهد

رندرهای منتشر شده از پیکسل 6A اندازه کوچک و طراحی مشابه آن به سری پیکسل 6 را نشان می‌دهد

جدیدترین میان‌رده گوگل با طراحی مشابه پرچمدار امسال این شرکت عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۹/۱

امسال گوگل با عرضه سری پرچمدار پیکسل 6 زبان طراحی جدیدی را وارد سری پیکسل کرد و حالا به نظر می‌رسد این غول فناوری قصد دارد جدیدترین میان‌رده خود به نام پیکسل 6A را با طراحی مشابه سری پیکسل 6 روانه بازار کند. در این راستا، امروز صبح جدیدترین تصاویر رندری از پیکسل 6A منتشر شد که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. البته باید اشاره کرد که تصاویر رندری طراحی نهایی و تمام‌شده یک محصول را نشان نمی‌دهند و حتی محصول نهایی ممکن است با تصاویر رندری به طور کلی متفاوت باشد.

image

 

براساس رندرهایی که توسط OnLeaks منتشر شده است، طراحی پیکسل 6A مشابه نسخه معمولی سری پیکسل 6 خواهد بود که از همان طراحی پنل پشتی و نوار مشکی دوربین‌ دوگانه بهره خواهد برد. این رندرها همچنین پنل جلویی پیکسل 6A را نشان می‌دهد که میزبان دورین سلفی حفره‌ای است و طراحی مشابه سایر پرچمداران دارد. به علاوه، در پنل پشتی جدیدترین گوشی میان‌رده گوگل خبری از سنسور اثرانگشت نیست تا به مانند سری پیکسل 6 شاهد سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر باشیم. همچنین براساس تصاویر رندری پیکسل 6A فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است که قبلا در گوشی‌های میان‌رده گوگل وجود داشت. درواقع، پیکسل 6A اولین گوشی هوشمند میان‌رده گوگل از سری A است که از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره نمی‌برد. 

image

 

شاید هیجان‌انگیزترین نکته در مورد پیکسل 6A اندازه کوچک‌تر بدنه آن نسبت به سری پیکسل 6 است. ظاهرا اندازه بدنه پیکسل 6A 152.2 x 71.8 x 8.7 میلی‌متر است که در آن به احتمال زیاد نمایشگر 6.2 اینچی یا حتی کوچک‌تر قرار گرفته است. به علاوه، پیکسل 6A در مقایسه با پیکسل 6 با اندازه 158.6 x 74.8 x 8.9 و نمایشگر 6.4 اینچی و پیکسل 5 با اندازه 154.9 x 73.7 x 7.6 میلی‌متر از اندازه کوچک‌تری برخوردار است. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز بخش بزرگی از مشخصات پیکسل 6A مانند تراشه و قیمت آن نامشخص است. اما اوایل امسال بود که شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه تراشه میان‌رده گوگل تنسور خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)