خانهاخبار
گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G با دریافت گواهی بلوتوث، یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G با دریافت گواهی بلوتوث، یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

به تازگی یکی از گوشی‌های جدید مقرون به صرفه سامسونگ به نام گلکسی A13 5G موفق به دریافت گواهی بلوتوث شده که نشانگر عرضه آن در آینده نزدیک است.
۱۴۰۰/۸/۲۹

مدتی است که شایعات بسیاری درباره گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ، یا همان گلکسی A13 5G شنیده بودیم و حالا با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه آن، این محصول موفق شده تا گواهی بلوتوث را نیز دریافت کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G با چهار شماره مدل متفاوت در این وبسایت ثبت شده که احتمالا مربوط به بازار‌ها و اپراتور‌های مختلف است. مدل‌هایی دیده شده در این سایت شامل SM-A136U، SM-A136U1، SM-A136W و SM-A136DL است. با توجه به مطالب لو رفته در گذشته، می‌دانیم که شماره مدل SM-A136B نیز وجود داشته و نسخه 4G این گوشی با شماره مدل SM-A135F روانه بازار می‌شود.

 

سایت بلوتوث SIG جزئیاتی را درباره مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی A13 5G منتشر نکرده است؛ اما شماره مدل SM-A136U مدتی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده و دارای مشخصاتی چون چیپست مدیاتک دیمنسیتی 700، ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 11 بود.

دیگر مشخصات احتمالی این گوشی شامل نمایشگر ۶.۴۸ اینچی از نوع LCD و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی هستند. این گوشی در نسخه‌هایی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. گلکسی A13 5G در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه می‌شود.

دوربین سلفی این گوشی که قرار است درون یک ناچ قرار داشته باشد، رزولوشن ۸ مگاپیکسل را داشته و دوربین اصلی نیز دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل است و توسط یک دوربین ۵ مگاپیکسلی التراواید و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره همراهی می‌شود.

از لحاظ قیمت، انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی A13 5G در بازار آمریکا و کانادا به قیمت ۲۹۰ دلار و در بازار اروپا با قیمتی زیر ۲۰۰ یورو به فروش برسد. هنوز خبری درباره تاریخ عرضه این گوشی نداریم اما با توجه به اینکه نسل پیشین یعنی گلکسی A12 در ماه نوامبر سال گذشته میلادی معرفی شده بود؛ احتمال این وجود دارد که در هفته‌های آتی شاهد معرفی این گوشی مقرون به صرفه توسط سامسونگ باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)