خانهاخبار
شیائومی 12X به همراه چیپست اسنپدراگون 870 عرضه خواهد شد

شیائومی 12X به همراه چیپست اسنپدراگون 870 عرضه خواهد شد

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که خبر از حضور گوشی جدیدی در سری 12 شیائومی می‌دهد که مشخصاتی چون نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد و چیپست اسنپدراگون 870 را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۸/۲۹

مدت زیادی است که بازار شایعات درباره گوشی‌های سری 12 شیائومی حسابی داغ بوده ونسبتا می‌دانیم که باید از گوشی‌های شیائومی 12 و 12 الترا چه انتظاراتی داشته باشیم. حالا نیز شایعه تازه‌ای درباره عضو جدیدی در این سری منتشر شده است که شیائومی 12X نام دارد.

image

 

یکی از افشاگران شناخته شده به نام Kacper Skrzypek به تازگی موفق شده تا عکس گواهی IMEI دریافت شده برای گوشی شیائومی 12X را به دست آورد؛ شماره مدل این گوشی 2112123AG بوده و نام کدی آن Psyche است.

گوشی شیائومی 12X قرار است با نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روانه بازار شود؛ در صورت استفاده از نمایشگری با این سایز، 12X یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های اخیر شیائومی محسوب می‌شود. این گوشی قرار است از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 استفاده کرده و گفته می‌شود که رزولوشن دوربین اصلی آن نیز معادل ۵۰ مگاپیکسل است.

image

در حال حاضر، جزئیات بیشتری درباره گوشی شیائومی 12X در دست نداریم. سری شیائومی 12 قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی شوند. درباره مشخصات احتمالی این گوشی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)