خانهاخبار
مشخصات دوربین گوشی شیائومی 12 الترا فاش شد

مشخصات دوربین گوشی شیائومی 12 الترا فاش شد

به تازگی بخشی از مشخصات دوربین گوشی شیائومی 12 الترا منتشر شده‌اند و همچنین به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد این گوشی را در دو نسخه متفاوت روانه بازار کند.
۱۴۰۰/۸/۲۸

تا به حال شاهد انتشار شایعات چندانی درباره گوشی شیائومی 12 الترا نبودیم؛ اما با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه این گوشی و سال ۲۰۲۲، این روند قطعا تغییر خواهد کرد. گزارش جدیدی که از سوی Xiaomiui منتشر شده، خبر از این می‌دهد که شیائومی احتمالا نسخه‌ای قدرتمندتر از شیائومی 12 الترا را نیز در کنار آن عرضه خواهد کرد. مشخصات افشا شده شامل نام‌های کدی این دو گوشی و برخی مشخصات دوربین آنها هستند.

به این گوشی‌ها در سورس کد رابط کاربری شیائومی، یا همان MIUI اشاره شده و به نظر می‌رسد که نام کدی این دو گوشی Thor و Loki است. نام Thor مربوط به گوشی شیائومی 12 الترا بوده و در سوی دیگر، نسخه قدرتمندتر این گوشی نیز Loki نام گرفته است. این دو گوشی همانطور که انتظار می‌رفت از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می‌کنند که با نام اسنپدراگون 898 نیز شناخته می‌شود.

image

 

در بخش دوربین، شاهد استفاده از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN5 هستیم که توسط سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دیگر نیز همراهی می‌شود. به احتمال زیاد، حداقل یکی از این دوربین‌ها از نوع التراواید بوده و همچنین می‌دانیم که حداکثر میزان زوم ممکن برای عکس‌ها همانند گوشی می 11 الترا معادل ۱۲۰ برابر است؛ البته این عدد در ویدیوها به ۱۵ برابر کاهش می‌یابد.

همچنین گفته می‌شود که شیائومی در این گوشی‌ها از نسل جدیدی از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کرده که متاسفانه در این گزارش، اشاره‌ای به برتری‌های آن نسبت به نسل گذشته نشده است. درباره مشخصات گوشی شیائومی 12 الترا چی می‌اندیشید؟ آیا این گوشی می‌تواند جانشین خوبی برای می 11 الترا باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)