خانهاخبار
محصولات جدید هواوی از قبیل هواوی میت بوک E و هواوی واچ جی‌تی رانر معرفی شدند.

محصولات جدید هواوی از قبیل هواوی میت بوک E و هواوی واچ جی‌تی رانر معرفی شدند.

هواوی دیروز طیف زیادی از محصولات جدید خود را رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۸/۲۷

هواوی دیروز در طی مراسمی که در چین برگزار شد، از محصولات جدیدی رونمایی کرد که شامل یک ساعت هوشمند به نام هواوی واچ جی‌تی رانر، میت بوک E، دسکتاپ MateStation X و عینک واقعیت مجازی است. با توجه به تنوع زیاد این محصولات، به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را به سمت محصولات خود جلب کند.

هواوی واچ جی‌تی رانر (GT Runner)

پس از رونمایی و معرفی سری هواوی واچ جی‌تی 3 در ماه اکتبر، هواوی امروز از جدیدترین ساعت هوشمند خود با محوریت کاربری ورزشی پرده‌برداری کرد که واچ جی‌تی رانر نام دارد. همان طور که از نام این ساعت هوشمند مشخص است واچ جی‌تی رانر نسخه ورزشی هواوی واچ جی‌تی 3 است که از پلیمر کربن مستحکم ساخته شده است و تنها 38.5 گرم وزن دارد. در مقایسه، هواوی واج جی‌تی 3 پرو 63 گرم وزن دارد که تقریبا از نظر وزنی دو برابر هواوی واچ جی‌تی رانر است.

image

 

هواوی واچ جی‌تی رانر تنها در اندازه 46 میلی‌متری عرضه خواهد شد و از نمایشگر امولد 1.43 اینچی نیز بهره می‌برد. در بخش ویژگی‌های سلامتی، هواوی واچ جی‌تی رانر از 100 حالت ورزشی، ماژول اپتیکال پایشگر ضربان قلب TruSeen و سنجشگر میزان اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند همچنین مجهز به 4 گیگابایت حافظه داخلی است. در بخش اتصالات، هواوی واچ جی‌تی رانر از ویژگی مکان‌یابی GNSS، NFC و بلوتوث بهره می‌برد. به علاوه، کاربر می‌تواند به لطف وجود میکروفون و اسپیکر در این ساعت تماس‌های صوتی را دریافت و به آنها پاسخ دهد. هواوی واچ جی‌تی رانر همچنین تا عمق 50 متری ضدآب است و باتری آن بر اساس ادعای هواوی یا یک بار شارژ تا دو هفته دوام خواهد آورد.

هواوی واچ جی‌تی رانر در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد و فروش آن با برچسب قیمتی 343 دلار از روز 5 آذر در چین آغاز خواهد شد. 

هواوی میت بوک E

میت بوک E جدیدترین تبلت ویندوزی هواوی است که به فرم لپتاپ نیز تبدیل می‌شود و به نوعی لپتاپی هیبریدی محسوب می‌شود. به علاوه، میت بوک E مجهز به ویندوز 11 و تراشه‌های نسل یازده Core i5 و Core i7 با پردازنده گرافیکی یکپارچه Iris X است که همراه با نمایشگر اولد 12.6 اینچی QHD عرضه خواهد شد. این نمایشگر همچنین از قلم هوشمند هواوی M-Stylus نیز پشتیبانی می‌کند. هواوی همراه با این تبلت هیبریدی یک صفحه کلید مغناطیسی هوشمند نیز به فروش می‌رساند که یادآور میجک کیبورد اپل است. 

image

 

در بخش مشخصات سخت‌افزاری، هواوی میت بوک E در دو مدل حافظه رم LPDDR4x 8 و 16 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی PCIe NVMe SSD 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. به علاوه، این تبلت هیبریدی از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. میت بوک E مجهز به یک درگاه تاندربولت 4 است که دستگاه نیز از طریق آن شارژ خواهد شد. به علاوه، از دیگر مشخصات میت بوک E می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری صدا، وای‌فای 6، بلوتوث نسخه 5.1، باتری 42 واتی و اسپیکرهای چهارگانه اشاره کرد. 

image

 

قیمت نسخه پایه میت بوک E با مشخصات تراشه Core i5 و رم 8 گیگابایتی همراه با صفحه کلید هوشمند هواوی 940 دلار است. از آن سو، نسخه قدرتمند این تبلت با تراشه Core i7 و رم 16 گیگابایتی همراه با صفحه کلید هوشمند هواوی و قلم هوشمند M با برچسب قیمتی 1365 دلار روانه بازار خواهد شد.

هواوی MateStation X

در ادامه محصولات خود، هواوی از دسکتاپ All-in-one خود به نام MetaStation X رونمایی کرد که از نمایشگر 28.2 اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 4K بهره می‌برد. قلب تپنده این دسکتاپ پی‌سی تراشه AMD رایزن 5 5600H و تراشه رایزن 7 5800H با پردازنده گرافیکی رادئون است که در کنار حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی M.2 NVMe سخت‌افزار این دستگاه را تشکیل می‌دهد. مطابق انتظار، MateStation X با ویندوز 11 عرضه خواهد شد. هواوی در کنار MateStation X، یک صفحه کلید بی‌سیم همراه با سنسور اثرانگشت و ماوس بی‌سیم نیز عرضه خواهد کرد.

قیمت نسخه رایزن 5 دسکتاپ MateStation X 1570 دلار است و  از آن سو، نسخه رایزن 7 با قیمت 1880 دلار روانه بازار خواهد شد. فروش و عرضه رسمی MateStation X از روز 21 آذر آغاز خواهد شد.

image

 

هدست واقعیت مجازی 6DoF هواوی

اخرین محصول معرفی شده توسط هواوی در مراسم دیروز عینک واقعیت مجازی 6DoF است که یک هدست واقعیت مجازی گیمینگ محسوب می‌شود. 

image

 

این هدست که دارای دو کنترلر است از نمایشگرهای دوگانه ال‌سی‌دی با اندازه 2.1 اینج بهره می‌برد که هر کدام از آن‌ها رزولوشن تصویری برابر 1600 در 1600 دارد. در نتیجه، روزولوشن کل نمایشگرها 3200 در 1600 خواهد بود. به علاوه، هدست واقعیت مجازی هواوی 188 گرم وزن دارد و از میدان دید 90 درجه‌ای نیز بهره می‌برد. قیمت هدست واقعیت مجازی هواوی 627 دلار است و فروش آن نیز از 5 آذر شروع خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)