خانهاخبار
هواوی نسخه کالکترز ادیشن گوشی تاشو میت X2 را معرفی کرد

هواوی نسخه کالکترز ادیشن گوشی تاشو میت X2 را معرفی کرد

شرکت هواوی در امروز رویدادی را در کشور چین جهت معرفی برخی محصولات جدید خود برگزار کرده و در آن از نسخه کالکترز ادیشن گوشی تاشو میت X نیز رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۸/۲۶

شرکت هواوی در امروز مراسمی را در کشور چین برگزار کرد که در آن شاهد معرفی نسل جدیدی از ساعت‌های‌ هوشمند، تبلتی ویندوزی، یک عینک واقعیت افزوده و یک کامپیوتر دسکتاپ توسط این شرکت بودیم. یک گوشی نیز در طی این مراسم معرفی شد که نسخه کالکترز ادیشن گوشی تاشو این شرکت، یا همان هواوی میت X است.

image

 

این گوشی از پشتی با طراحی چرمی استفاده کرده که در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید قابل تهیه خواهد بود. هواوی همچنین در نمایشگر بیرونی از یک جنس شیشه مقاوم سازی شده با کریستال استفاده کرده که قرار است در برابر ضربه بهتر از مدل اصلی این گوشی عمل کند.

نسخه کالکترز ادیشن گوشی هواوی میت X تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگبایت حافظه داخلی روانه بازار شده و قیمت آن معادل ۱۹٫۶۹۹ یوآن (حدود ۳۰۹۰ دلار) است. فروش این گوشی در کشور چین از ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

بقیه مشخصات این گوشی دقیقا مانند نسخه معمولی گوشی هواوی میت X هستند. نمایشگر اصلی ۸ اینچی آن از نوع اولد بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را به همراه دارد. این گوشی از چیپست کایرین 9000 استفاده کرده بنابراین پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه یا همان 5G نیز در آن دیده می‌شود.

image

 

دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل را داشته و یک دوربین تله فوتو با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، یک دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین التراواید ۱۶ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند. باتری گوشی ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر را داشته و پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ واتی نیز در آن وجود دارد. هواوی میت X کالکترز ادیشن به همراه سیستم عامل هارمونی او اس 2 روانه بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)