خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی A33 لو رفته است

ظرفیت باتری گلکسی A33 لو رفته است

گلکسی A33 5G سامسونگ اخیرا در وب‌سایت صدور گواهینامه کره جنوبی Safety Korea ظاهر شده که طبق آن ظرفیت باتری این گوشی را نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۸/۲۶

هفته گذشته بود که رندرهایی از گوشی گلکسی A33 منتشر شدند و طراحی این گوشی را نشان دادند. این در حالی بود که مشخصات کامل سخت‌افزاری این گوشی لو نرفتند و در حال حاضر هم تنها به لطف مرجع صدور گواهینامه کره جنوبی به نام Safety Korea، تنها از ظرفیت باتری این گوشی مطلع شده‌ایم. بر اساس گواهینامه صادر شده برای این باتری، ظرفیت باتری گلکسی A33 با نسل قبلی خود یعنی A32 یکسان خواهد بود و کد آن هم EB-BA336ABY است. این باتری ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و توسط شرکت Ningde Amperex Technology Limited در چین تولید می‌شود.

image

هنوز مشخص نیست که سرعت شارژر گلکسی A33 5G همان شارژ 15 وات مدل‌های Galaxy A32 4G و 5G خواهد بود یا ارتقا پیدا کرده است. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی مجهز خواهد شد که پنل امولد با رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس خواهد داشت که گویا با نسل قبلی‌اش یعنی نمایشگر A32 تفاوتی ندارد. دوربین سلفی هم در یک ناچ U شکل در بالای این نمایشگر قرار می‌گیرد.

چینش دوربین‌های پشتی گلکسی A33 5G مانند مدل‌های گلکسی A32 4G است اما قابی که دوربین‌ها درونش قرار گرفته، حالا از بدنه گوشی بیرون زده که از این نظر شبیه به گلکسی A53 خواهد بود.

image

گلکسی A33 ضخامت ۸٫۱ میلی‌متری دارد که با برآمدگی دوربین، این ضخامت به ۹٫۷ میلی‌متر می‌رسد. در لبه سمت راست گوشی، دکمه پاور و دکمه‌های یکپارچه کم و زیاد کردن صدا در سمت راست دیده می‌شوند. در لبه پایینی هم پورت USB-C دستگاه قرار گرفته و متاسفانه خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این گوشی نیست. بنابراین برای گوشی دادن به موسیقی با هدفون، یا باید به هدفون‌های USB-C اتکا کنید و یا هم اینکه سراغ هدفون‌های بلوتوثی بروید.  

انتظار می رود گلکسی A33 5G در ژانویه 2022 با چهار رنگ مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه شود . برخلاف گلکسی A32، گلکسی A33 تنها در نسخه‌ی 5G‌ عرضه خواهد شد و خبری از 4G نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)