خانهاخبار
خودروی آواتار 11 با طراحی نادر فقیه‌زاده توسط هواوی و چانگان معرفی شد

خودروی آواتار 11 با طراحی نادر فقیه‌زاده توسط هواوی و چانگان معرفی شد

بالاخره خودروی حاصل همکاری هواوی و چانگان CATL معرفی شده که هم طراحی زیبایی دارد و هم باتری پرظرفیتی در آن استفاده شده است.
۱۴۰۰/۸/۲۵

چند وقت پیش بود که شرکت‌های هواوی، CATL و چانگان چین، از همکاری خود برای تولید خودروهای برقی صحبت کرده بودند. حالا روز گذشته، اولین محصول این همکاری مشترک معرفی شده که از قضا طراح این خودرو نیز، نادر فقیه‌زاده، طراح مشهور ایرانی است! خودروی معرفی شده، آواتار E11 نام دارد که یک SUV کلاس متوسط به حساب می‌آید و قیمت حدودی آن نیز ۴۷ هزار دلار اعلام شده است. تولید این خودرو نیز گفته شده که در سه ماهه دوم سال بعد شروع می‌شود و از سه ماهه سوم سال 2022 شاهد سفارش‌گیری برای این محصول جذاب خواهیم بود.

اولین چیزی که در مورد این خودرو جلب توجه می‌کند، طراحی جذاب و مدرن آن است. در بخش جلویی، چراغ‌ها از هم جدا شده‌اند و از آن‌جایی که با خودروی الکتریکی روبرو هستیم، نیازی به محفظه ورودی هوا در جلوی آن نیست و همین به زیبایی این خودرو کمک کرده است. چراغ دی‌لایت یا روشنایی روز هم در بخش جلویی تا چراغ‌های مه‌شکن پایین کشیده شده‌اند تا این آواتار E11 ظاهر خشنی از نمای جلویی داشته باشد. در کناره‌های خودرو هم رینگ‌های بزرگ این محصول دیده می‌شوند که ظاهری اسپورت‌تر به این خودروی جذاب داده‌اند. در نهایت در بخش پشتی چراغ‌هایی یک تکه قرار گرفته. به طور کل ظاهر این SUV کلاس متوسط، هم اسپرت است و هم استایل کوپه دارد. 

image

 

اما شاید هیجان‌انگیزتر از این طراحی، باتری ۲۰۰ کیلوواتی آن است که به لطف آن، آواتار E11 می‌تواند با یک بار شارژ، مسافت 700 کیلومتر را بپیماید! شتاب صفر تا صد برای این خودرو هم به صورت دقیق اعلام نشده اما گفته شده که زیر 4 ثانیه خواهد بود. شما در مورد این خودروی جذاب چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

farhad

۱۴۰۰/۸/۲۶
سلام
اینکه ما در مورد این خودروی جذاب چه فکری می کنیم : ما هیچ ، ما نگاه ......