خانهاخبار
مشخصات فنی و رندرهای جدیدی از وان پلاس نورد N20 منتشر شد

مشخصات فنی و رندرهای جدیدی از وان پلاس نورد N20 منتشر شد

جدیدترین میان‌رده وان پلاس طراحی جدیدی خواهد داشت.
۱۴۰۰/۸/۲۵

امروز رندرهای جدیدی از جدیدترین پرچمدار وان پلاس یعنی وان پلاس 10 منتشر شد که طراحی کلی آن را به نمایش گذاشت. اما اندکی پس از آن، تصاویری رندری باکیفیتی از جدیدترین میان‌رده وان پلاس یعنی وان پلاس نورد N20 5G در دسترس کاربران قرار گرفت و همچنین برخی از مشخصات فنی آن نیز لو رفت. براساس این رندرها، به نظر می‌رسد وان پلاس از زبان طراحی سنتی و همیشگی خود در طراحی وان پلاس نورد N20 5G دیگر بهره نبرده است و طراحی جدیدی را برای این گوشی هوشمند برگزیده است. البته باید اشاره کرد که مشخصات فنی وان پلاس نورد N20 نسبت به نسل قبلی یعنی نورد N10 تغییر کمی به همراه داشته است

image

 

طبق رندرهای منتشر شده، وان پلاس نورد 2 N20 از طراحی چهارگوش بهره برده است که با طراحی بیضی شکل نسل قبلی تفاوت دارد و همچنین حاشیه‌های تخت اطراف این گوشی هوشمند به نوعی یادآورد طراحی حاشیه‌های آلومینیومی آیفون 13 است. به علاوه، قاب پشتی نیز دچار تغییراتی شده است و دیگر به جای چینش جزیره‌ای دوربین‌ها، شاهد قرارگیری دوربین سه‌گانه وان پلاس نورد N20 5G به صورت سه لنز مجزا هستیم.

همان طور که اشاره شد، در کنار رندرهای وان پلاس نورد N20 5G مشخصات فنی این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. در این راستا، از مشخصات فنی وان پلاس نورد N20 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر امولد 6.43 اینچی اشاره کرد که سنسور اثرانگشت نیز در زیر آن قرار گرفته است. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز است.

image

image

 

در قاب پشتی وان پلاس نورد N20 دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین 48 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد که نسبت به وان پلاس نورد N10 نه تنها پیشرفتی داشته است بلکه در برخی از جهات پسرفت نیز داشته است. به عنوان مثال، وان پلاس نورد N10 از دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین‌های 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق بهره می‌برد که دوربین فوق عریض از نورد N20 حذف شده است. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان زیادی تا عرضه رسمی وان پلاس نورد N20 مانده است و تا آن زمان قطعا اخبار بیشتری درباره این میان‌رده جدید وان پلاس به گوش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)