خانهاخبار
ویوو از گوشی مقرون به صرفه Y15A رونمایی کرد

ویوو از گوشی مقرون به صرفه Y15A رونمایی کرد

در هفته گذشته شاهد معرفی گوشی ویوو Y15s بودیم که نسخه Go Edition سیستم عامل اندروید 11 را به همراه داشت؛ حالا این شرکت از یک گوشی به نام Y15A رونمایی کرده که رم و حافظه داخلی بیشتری دارد.
۱۴۰۰/۸/۲۴

در هفته گذشته، شرکت ویوو از گوشی مقرون به صرفه Y15s رونمایی کرده که نسخه Go Edition سیستم عامل اندروید 11 را به همراه داشته و از چیپست مدیاتک هیلیو P35 استفاده می‌کرد. حالا نیز این شرکت گوشی نسبتا مشابهی را معرفی کرده که ویوو Y15A نام دارد.

image

 

تفاوت اصلی میان ویوو Y15s و Y15A، در میزان حافظه رم و حافظه داخلی بوده که در گوشی Y15A افزایش یافته‌اند. این گوشی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است؛ افزایش حافظه رم این دستگاه نسبت به گوشی Y15s، موجب امکان استفاده از نسخه کامل سیستم عامل اندروید در آن شده و دیگر خبری از نسخه کم حجم Go Edition‌ نیست.

بقیه مشخصات این گوشی، دقیقا مشابه Y15s بوده و در رنگ‌های سبز و آبی روانه بازار خواهد شد. نمایشگر ۶.۵۱ اینچی LCD ویوو Y15A، رزولوشن اچ دی پلاس را داشته و دوربین سلفی آن که درون ناچ قطره‌ای شکلی قرار گرفته است؛ کیفیت ۸ مگاپیکسل را دارد. در پشت گوشی شاهد دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره هستیم.

image

 

ویوو در تصمیمی عجیب، در این گوشی به جای USB-C از پورت microUSB استفاده کرده است و سرعت شارژ گوشی معادل ۱۰ وات است. باتری ویوو Y15A، ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر را دارد. سنسور اثر انگشت گوشی روی دکمه پاور آن قرار داشته و این مدل به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری FunTouch 11.1 OS عرضه می‌شود.

قیمت ویوو Y15A در کشور فیلیپین معادل ۷۹۹۹ پزو فیلیپین (حدود ۱۵۹ دلار) است. درباره این گوشی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)